![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blå hav
Vita hus Dopp Soluppgång Solsäng En längtan till detta fina kommer till oss i sommar ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
När jag tittar ut genom köksfönstret ser jag massor med vit snö.
Men då tänker jag; om 65 dar ser jag soluppgången över Libyska havet. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag tycker att jag hör havets brus, och en middag på strandtavernan låter GOTT!
![]() / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Hur kommer det sig att det bara finns T V Å solstolar på stranden ?
Egna solstolar eller hyrda ?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Triopetra på södra Kreta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka fantastiska bilder och längtan till Grekland blir ju inte mindre....
![]() Tack för att du delar med dig, de förgyller då mina dagar! /Emma |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var där i augusti 12 och kommer tbs 2013 lite senare slutet av Augusti men till fantastiska Ligres. Stranden bredvid.
|
|
|||
|
|||
![]() Triopetra vilken underbart vacker strand!!... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte jag läst någonstans att du är en "badkruka"?
![]() ![]() Härliga bilder i vilket fall som helst! MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fantastiska bilder. Tycker att jag känner doften av hav och kraften som kommer därifrån. Och ja, längtansfulla bilder....
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag fortsätter med mina längtansfulla bilder med en bild från Mochlos på östra Kreta. Idag längtar jag efter att vakna till soluppgången och sedan ligga kvar i sängen och läsa de sista kapitlen i en bra bok. När boken är utläst går jag nöjt ner till det lilla kaféet under pensionatet och njuter av en långsam frukost med utsikt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken fullkomlig LJUVLIG beskrivning och fantastisk bild!!! Du skulle absolut fundera vidare på att ge ut en bok! Jag står först i ledet för att köpa ett exemplar!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer helt med zakka!
Extra bra drömmedel med fina bilder när det är -12 grader på termometern. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Jag fortsätter med mina längtansfulla bilder med en bild från Tinos. Idag längtar jag efter att äta middag på Taverna Malamatenia i Tinos stad. Kvällen är varm, maten är beställd och själen är glad. Efter att ha smuttat lite på den kalla Malamatinaretsinan går jag in på tavernan för att titta på de vackra fotografierna som hänger där. I ögonvrån ser jag då att kyparen är på väg till mitt bord, han bär på en bricka, det är min kleftiko som är på väg, och jag ilar snabbt ut igen, fylld av förväntan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken mysig bild. Tinos är en ö som står ganska högt upp på min lista över öar som jag aldrig varit till men vill till. Får stryka något på ö-återvändarlistan.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken tur att jag har en resa till Kreta på kommande. Annars vet jag inte om jag skulle stå ut med dessa längtansfulla bilder.
![]() / Anne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|