|
|
||||
|
||||
Sv: Vart ska jag åka?
Det är alltid dyrare att åka själv när det gällare logi och transport, för resebolagen och hotellen måste "bryta" en platsrad på flyg, transfer (tex buss) och rum på hotellet. Som singelresenär får man betala en avgift. Fast man kan ju tycka att det borde vara billigare som singelresenär.
|
|
||||
|
||||
Simetra, du har absolut rätt i det att priset för resan är dock högre när man åker ensam på charter! Tyvärr! Man tycker ju att det borde vara tvärtom.
Citat:
|
|
|||
|
|||
Thira, jobbade du på Santorini på 80-talet?? Var?? Skulle vara kul att möta upp när du kommer till Santorini och prata om "gamla tider"
Ingela Hej Ingela, Ja, jag jobbade inne i Thira på ett ställe som hette Tithora RockClub. Detta var sommaren -89 och då hade stället en fantastisk uteplats med en liten blå fontän minns jag. Utsikten var fantastisk, med hela vyn över calderan. Kommer aldrig att glömma hur jag brukade sitta där och skriva dagbok innan jobbet. Efter vad jag förstått nu så har Tithora flyttat men finns ändå kvar inne i Thira? Var du också på Santorini den sommaren? |
|
||||
|
||||
Thira, vad spännande att du har jobbat på Santorini! Det måste ha varit en upplevelse! Tack för bra förslag på öar. Om du åker till Naxos så kommer du att gilla den ön. Jag var där 2011 och bara älskar den ön. Men många öar har jag kvar att upptäcka. Jag är lite sugen på förslaget om ön Skopelos som Eva kom med förslag. Fast det hindrar nog inte att ta sig till andra öar för att träffa andra Kalimera-medlemmar.
Citat:
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|