|
|||
|
|||
Sv: Balkong med havsutsikt i Chaniatrakten?
Tack för input! Jag inser att Kalives kan vara fullt av barn (fast inte så farligt i mitten av sept ändå kam jag tro) men ANDRAS barn är inget problem. Det är nästan extra avkopplande, eftersom man kan sitta där och veta att man inte behöver ta hand om dem...
Citat:
|
|
|||
|
|||
Ja, men da så. Da kan vel ikke Kalives bli feil, tenker jeg.
Nå er jeg også veldig fristet til en weekend-tur, men skal til Kalymnos og Kos i 2 uker om 5 uker, så det får vel holde. Hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
Jeg vil driste meg frampå med en anbefaling som ligger litt lenger unna flyplassen enn dere dere tenker, nemlig idyllen Sougia sørvest på Kreta.
Sougia ligger langt unna turistløypen, og er et hyggelig lite feriested med et par gater, noen pensjonater/utleierom og noen koselige tavernaer og kafeer. I motsetning til mange andre steder på sørvestkysten, er det bilvei dit - du slipper med andre ord ferge. Det finnes flere hyggelige rom å leie. Ønsker dere å bo på strandpromenaden, anbefaler jeg Lotos Hotel (dette er utleierom, ikke hotell). Alle rommene, bortsett fra det ene enkeltrommet, har balkong med fantastisk havutsikt. Syia hotell og Aretousa har bedre standard og senger, men begge disse hotellene ligger 200 meter unna stranden. Høres dette interessant ut, kan dere bestille taxi hos Selino Taxi, og dere blir hentet på flyplassen til en lavere pris enn om dere prater taxi på flyplassen. Turen ned dit tar cirka 90 minutter, og jeg tror det koster cirka 100 €. Sougia kan være et fint alternativ til den travle Chaniakysten. Ps! Glemte å informere om at Sougia ikke har minibank. Hit kan det lønne seg å ta med litt kontanter. |
|
||||
|
||||
Citat:
Hasse |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|