![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vet du på ett ungefär vad priset ligger på om man hyr en liten bil typ ford ka stil för 2 dagar? |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Jag rekommenderar båda utflykterna varmt , fiskebyn menar du skala sikmenias antar jag, den är kanonmysig, middag där är inte fel Jag vet inte vad han tar nuförtiden, betalade 25 per dag men de var några år sedan o för en fiesta, dra han ett mail vet jag, han ska ha info@lesvoscarhire.com, han levererar till flygplats o nästan garanterat till Petra också då Anoxos ligger grannby, |
|
|||
|
|||
![]()
Definit bra val av dessa två, Petra
![]() Enkelt att ta sig med buss mellan Petra-Molyvos och bästa sandstranden som finns i Anaxos som är lugnare på kvällen. Missa inte att hyra bil en dag från Lesvos Car hire i Anaxos, de har även en taverna. Kostas har jag för mig att han hette och gift med en engelska och ta er runt till ex) Skala Eressou, Sigri mfl. Missa som sagt inte hummerpasta på Women's Cooperative i Petra även Thalassa, Petra + Molyvos: Captain's table + Angelos ![]() Trevlig resa, i morgon blir det en tripp till Kalymnos följt av Kos för egen del. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|