|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Skor!! Citat: 
   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Skor!!  ...härliga inslag om skor!!! Har haft en benägenhet att packa ner för få skor (jo, jag är kvinna  ...) o visst e d tråkigt att sätta på sig den där fina klänningen och bara ha sina sandaler med sig (som dessutom är röda  ..)...kanske ska ta med dom svarta med kilklack  ...funkar nog även på öjämna underlag!! Hej på er! Annelie | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Skor!! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
 I skoväg tar jag bara med mina sandaler, som jag reser i, plus mina "tåsandaler" till kvällen. Tycker de är såå söta! http://i72.photobucket.com/albums/i1...lter/Dojor.jpg Inte tar de någon plats i ryggsäcken heller! Visst gör de sig bra på tröjan?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  ) ifall man skulle behöva klä upp sig lite. Ruby | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Angående värmen så finns det ju gympadojor med lite tunnare tyg - perfekt på sommaren men inte lika bra på vintern... Ruby | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Skor!! 

Jo, jag springer i ett par med nät därframme, det luftar faktiskt... Ska man vandra i Grekland och inte har/inte får plats med vandrarkängor är gympaskor det enda raka, det håller jag med dig om.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Slippers for å bruke på stranden, og så et par gode sandaler som kan brukes til både bukse, kjole og skjørt   . Hadde nok aldri gått slik her hjemme  , men i Hellas får forfengeligheten også ta ferie. Hilsen Lille som har sko-dilla. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Sandaler räcker bra för mig   Martinifk | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |