![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mykonos?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoho Janne, kan man få en dubbelavatar?
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
1. Skiathos 2. Skiathos 3. Alonissos 4. Skopelos (Oops, där fanns en ändå) 5. Alonissos 6. Skopelos (Oops, en till ![]() 7. Santorini 8. Santorini 9. Folegandros 10. Folegandros 11. Folegandros 12. Naxos 13. Naxos 14. Naxos 15. Mykonos 16. Mykonos 17. Mykonos 18. Kreta 19. Rhodos 20. Serifos |
|
||||
|
||||
![]()
9:an är alltså den där makalösa bilden med poolen i förgrunden? Mycket fascinerande bild. Kul att den var från Folegandros
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aha, NU förstår jag vad tredje bilden är: man ser rakt in i den marina nationalparken!
Och så vill jag förståss veta vilka stränderna är på nr 4 och 5! Editerat pga av påpekande nedan: Citat:
Liiite tolkningsförmåga av den som läser är väl inte för mycket begärt ![]() Nåja, höjer väl till 5 och 6 då. Senast redigerad av Elisabet den 2006-05-07 klockan 21:46. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men du har rätt om trean, allt på den är fridlyst ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var en elak jävla editering du gjorde som hämnd, nu kom ju mitt inlägg EFTER
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att gissa vykort var ju ganska roligt inte sant. Vore det inte kul att lägga upp ett gäng andra bilder att gissa på?
|
|
||||
|
||||
![]()
JO!
![]() Du kan ju ta den med greksalladen bland vykorten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag tycker det är en bra idé om man vinner en resa till platsen som bilden är tagen på ![]() Ska jag vara allvarlig också? ![]() Jo, det vore roligt, Kör hårt! Men då måste det ju vara bilder som går att gissa på, inte blomkrukor och bläckfiskar och sånt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|