![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den sistnämnda är vansinnigt intressant. Inte minst nu med allt som händer i Afghanistan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Igår fick jag ett nytt vykort skickat med ”Riktiga Vykort”.
![]() Bildtext: "Hade drömt om att fira min 75-årsdag någonstans i Grekland, men det blev en ö i alla fall, Öland. Bilderna är från Borgholms slottsruin och från kustvägen mot norra Öland. Hälsningar från Fältjäntan" Tack snälla Fältjäntan och ett jättestort grattis på din dag i efterskott! ![]() PS. Jag älskar Öland! |
|
|||
|
|||
![]()
Å, men tack så mycket. Ja Öland är vackert, trots att vädret inte riktigt var med oss.
Mycket var också stängt. Men det blev i alla fall några fina dagar med utmärkt boende på Villa Ingrid i Borgholm (kan rekommenderas) god mat och fina naturupplevelser. Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Vi är oftast på södra Öland, dels för fåglarnas skull, dels för att vi har vänner som bor där. Men vi har även varit i norr, bland annat i Byxelkrok där vi ätit grekisk mat på Terazzen. Har ni varit där?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi var aldrig i Byxelkrok. Googlade på Terazzen och såg att den var stängd. Synd.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De har bara stängt för säsongen. De brukar stänga i augusti och öppnar till våren igen. Zanet som driver Terazzen tillsammans med sin man var tidigare moderator här i forumet.
|
|
|||
|
|||
![]()
Då var vi bara för sent ute. Bättre lycka nästa gång.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Detta är ett vykort från mig själv.
![]() Så här vackert var det från vår lägenhet igår kväll. Sverige är verkligen vackert. Ännu häftigare hade det nog varit om jag hade suttit i den lilla båten. |
|
|||
|
|||
![]()
Herregud, vilken utsikt ni har! Vilken gåva.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vackra Blekinge!
Ni har tur, du och Camilla, som får bo så..... Catlady, som föddes i Karlskrona...... |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är en ynnest!
|
|
||||
|
||||
![]()
Bästa stan att födas i.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Utrolig vakker utsikt. Å se havet gir ro i sjelen.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|