|
||||
|
||||
Sv: Inför vintern...
Välkommen hem Ink! Hade inte riktigt hunnit komma in i Grekland-stämningen än (måste jobba i tre dagar till), men alla dessa underbara bilder underlättade minsann!
Ivi |
|
||||
|
||||
Färjan från helvetet
|
|
||||
|
||||
Har problem med förminskningen just nu, den här är dock avsiktligt stor för den behöver lite storlek för att gå fram... Sånt här tycker jag är så fint:
Det ser ut som skånska korsvirkeshus |
|
|||
|
|||
Fina bilder, och mina bilder från i somras ser väldigt likadana ut, särskilt dom som är tagna från Eleni Rooms, undrar varför
Inte helt otroligt att vi bodde i samma rum |
|
||||
|
||||
Jag bodde i rummet med den enda träbalkongen. Många gånger när jag tittade ut där tänkte jag: precis det här ska minnas och njuta av i vinter... |
|
||||
|
||||
Där har jag också bott.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag tror bestämt att vi fotat samma katt ! ? / Tom (Obs telefonbild, men ändå ! ) |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Måste ni bombadera oss med dessa "otäcka" bilder från grekland
Skoja bara, helt underbara bilder, man får ju såna svåra abstinensbesvär (undra om jag stavade rätt?) men ni vet vad jag menar. Fy attan vad man längtar tillbaka redan !!! Hur skall vi klara vintern mån tro, ta en liten ouzo, lite fetaost, oliver osv så stillar man väl lusten för stunden iaf. Det är bara och försöka hålla ut tills det dyker upp nåt billigt och bra. Kram Joppan |
|
||||
|
||||
Citat:
VARJE dag låg den precis där jag tog bilden, den hade mutat in just det reviret. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Träffade några som bodde på taket till Amorgos pension, fet utsikt däruppifrån och mitt i hamnen. |
|
||||
|
||||
Citat:
Carina |
|
||||
|
||||
Aha, två olika ägare alltså. Det förklarar ju saken.
Läget där nere vid vattnet är ju helt underbart, det hade även jag betraktat som ett uppköp även om Amorgos pension ligger häftigt mitt i hamnen. |
|
||||
|
||||
Vilka härliga bilder! Välkommen hem, Inkfish.
Förstår verkligen att du trivs på Amorgos! |
|
||||
|
||||
Tack Marianne! Välkommen hem själv
Jo, jag stortrivs på Amorgos, mer än någon annanstans... |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|