![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén- som tyvärr missat de inlägg du plockat bort. Så egentligen kanske jag inte skall våga mig på att kommentera ![]() NB. Jag saknar inget av mina egna inlägg i DETTA ämnet Senast redigerad av Hellen den 2007-01-27 klockan 22:36. |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH ..att ni bara orkar!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nej Hellen, jag möblerar inte om efter eget tycke.
De inlägg jag tagit bort gick över gränsen för trevlig samtalston. När sådana inlägg raderas så plockas samtidigt andra inlägg i samma meningsutbyte bort. Om A blir oförskämd mot B går det inte att lämna kvar B:s svar, de skulle (i bästa fall) framstå som goddag yxskaft. Det här hoppas jag besvarar även den fråga jag fått i PM. Att både moderera och delta i diskussioner som vanlig användare är en grannlaga uppgift. Men jag kan försäkra att jag gör så gott jag kan - och försöker att aldrig möblera om efter eget tycke. Moderatorer som även diskuterar är f ö den modell som nästan alla diskussionsforum väljer. Ingen skulle annars ta på sig ett oavlönat städjobb. Har tagit bort ytterligare några inlägg i förhoppning om att de som vill ska kunna föra en sansad diskussion om ämnet för tråden. inkfish/moderator Senast redigerad av inkfish den 2007-01-27 klockan 23:40. |
|
||||
|
||||
![]()
Inkfish!
Nu missade du alla mina smilies, jag syftade på mitt inlägg ang. "Regler för Bildgåtor" tidigare idag. Men var jag otydlig och skrev i fel ämne så får jag väl stå mitt kast. Vill med detta inlägg förtydliga att jag aldrig på allvar sagt att du möblerar om efter eget tycke. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Hellen, för att du klargör det.
Men det var förmodligen bra att jag fick tillfälle att förklara det där ändå. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är bra, Inkfish!
Vilket möjligen leder oss till en ny diskussionstråd - "Om att skriva att man fått PM" ... ![]() (förlåt... kunde bara inte låta bli) ![]() Senast redigerad av Soldyrkaren den 2007-01-27 klockan 23:57. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|