|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av Kalisperalinnen? | |||
Ja | 32 | 80.00% | |
Nej | 8 | 20.00% | |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Kalisperalinnen
Jag kan tänka mig att köpa kalimeralinne i svart och kalisperalinne i svart.
Mvh Ann |
|
|||
|
|||
Du ska se Janne att hela "felleveransen" går åt ändå!
|
|
||||
|
||||
O jag kan köpa ett att ge bort.Tyvärr finns de inte i min storlek.
|
|
||||
|
||||
Vill beställa ett svart linne strl L, hur fyller jag i det?? Finns ju bara de blå linnena..
|
|
|||
|
|||
Om du läser från början så står det att de svarta linnena som kommit är feltryckta,men vi försöker övertala Janne att få köpa dessa ändå...kan va snyggt med svart Kalimera också..
|
|
||||
|
||||
Jasså? Det var inte klart om han ville sälja dem ändå??? Men dessa linnen kommer bli en raritet. Feltryckta linnen....ni vet väl vad eftertraktade de felvända tiokronan blev....
Men var lite sugen att beställa en large svart, eller dröjer det länge innan de kommer i XL??? Fast vilken färg blir det då?? Bara blå eller svarta med??? |
|
||||
|
||||
Jag kan också tänka mig att beställa ett svart "kalimera" linne i S...jag röstade för svarta Kalimera-linnen vid första omröstningen så då får jag ju det jag önskade Även om det blåa också var snyggt...
Malin - 21dagar 11 timmar 20 min.... |
|
||||
|
||||
Jag kan också tänka mig svart Kalimeralinne
Riitta |
|
|||
|
|||
och jag med!! vill jättegärna ha ett kalimeralinne i svart!
|
|
||||
|
||||
Kom igen, Janne! Låt bli att reklamera sändningen och låt oss köpa de feltryckta linnena!
|
|
||||
|
||||
Ingen som fått fel färgbad och blivit grön? Den köper jag i så fall direkt. Babyblått är inte riktigt min färg men med nått snyggt smycke till kanske det blir ok.
Eva |
|
||||
|
||||
Jag köper GÄRNA ett svart Kalimera-linne!!!
Carina |
|
||||
|
||||
Tack för er respons. Jag behåller de svarta Kalimeralinnena.
Finns nu att köpa, länk ligger på förstasidan. OBS. Kalisperalinnen kommer fredagen den 4 maj. Den som är intresserad kan göra en intresseanmälan här... Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-26 klockan 08:18. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Beställt!!!Tack Janne för att Du lyssnar på oss
|
|
|||
|
|||
Instämmer! Jag har också beställt.Jjag ville ju ha svart från början!!
Nu har jag tre kalimeralinnen till sommaren... Det är JÄTTEBRA passform på dem! Lissi -som lurar på Kalisperlinne också |
|
||||
|
||||
Tack Janne! Nu har jag också beställt ett svart Kalimera-linne. Hoppas det är samma sköna kvalitet som på det blå linnet. Givetvis kommer jag köpa Kalispera-linnet också när det kommer!
Halva ryggan kommer vara full med Kalimera-och Kalisperatröjor när jag åker till Grekland |
|
||||
|
||||
Idag kom mitt svarta Kalimera-linne! Lika mjukt och skönt som det blå! Tack, Janne!
|
|
||||
|
||||
Det var så lite så.
|
|
||||
|
||||
Mitt kom också i dag Tack för den
Riitta |
|
||||
|
||||
Nu har vi äntligen fått in svarta KALISPERA-linnen! Länk till beställning finns på förstasidan. Tänk på att all försäljningen upphör den 28 maj. Först till kvarn gäller.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|