![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yes, mina favoriter gick vidare! Jessica blir bara bättre och bättre!!!
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Fy vilka tråkiga finallåtar
![]() Nu hoppas jag på Darin eller Anna Bergendahl i finalen! Ingen av de andra har en chans i ESC... |
|
||||
|
||||
![]()
Nej usch de är ju de absolut tråkigaste bidragen!
Nej, heja Jessica och Erik Saade!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Men tur vi alla har olika smak ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Håller med! Tycker att jag hört Pernillas låt med Linda Bengtzing... Jag kan ha fel men det var som att det var fel person (Pernilla) som sjöng... Själv tycker jag att Pain of Salvations låt var bra! /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det har varit många, många låtar genom tiderna som har "vunnit i längden", men det hjälps liksom inte. Vi hör våra egna bidrag om och om igen i veckor och månader innan den stora tävlingen, så de hinner "sätta sig" i våra huvuden. Resten av Europa gör detsamma med sina egna låtar och möjligen grannländernas. De som slutligen vinner är de som går igenom vid första uppvisningen; de låtar och framträdanden som når även alla de miljoner som aldrig har hört låten förut. Och någon sådan har inte kommit till vår final i år, tyvärr.
![]() ![]() ![]() Karin som tar det hela som ren underhållning och egentligen inte bryr sig så värst om vem som vinner; det är showen i sig som är målet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Exakt min tanke, fast en sämre variant. Tycker inte Pernilla skulle vidare hellre hårdrocksbrudarna som hade lite karaktär och personlighet!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|