|
||||
|
||||
Sv: Trodde inte mina ögon...
Citat:
Min man och jag firar dessutom fem år tillsammans just den dagen - vilket trevligt sammanträffande! Ruby |
|
|||
|
|||
Citat:
Nu fattar jag ingenting, när jag gick in och kollade stod det alltså 148 kr, jag avbeställde mat och avbeställningsskydd plus att det stod flygtillägg rabatt 400 kr och 50 kr internetrabatt, slutsumma 648 kr . På bokningspappret jag skriver ut står sedan 400 kr flygtillägg. slutsumma för 3 biljetter 1944 kr vilket inte var vad jag tänkte mig, snopet... Får ringa Apollo och höra varför jag får flygtillägg på 400 kr på mina bokningar ingen annan verkar ju få det. Monica |
|
||||
|
||||
Citat:
Har nu bokat in mej på samma flyg vilket innebär att jag för andra året i rad kommit över en 148 kronorsbiljett till Karpathos. Har nu 3 resor bokade nästa år kanske dags att lägga in alla nedräknare Får fira rejält i morgon bosse |
|
||||
|
||||
Flygtillägg rabatt brukar betyda att man får rabatt, i ditt fall 400, på priset...
Men det borde inte stå slutsumma 648 för en biljett då. Konstigt. Hör med apollo! |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi -som har precis kommit hem från Kafelino, där vi hade mycket trevligt och trivsamt som vanligt |
|
||||
|
||||
Citat:
Säger som Janet, kolla med Apollo! Ivi |
|
|||
|
|||
Tack för tipset om billiga biljetter. Har just nu bokat 2 st till Karpathos den 28/9 till det fantastiska priset 556 svenska kronor för oss båda!
Nu gäller det bara att hitta några biljetter hem också, det verkar inte finnas några hos Apollo ännu, det gäller väl att ha lite is i magen! Ja, då har vi 2 resor till Grekland att se fram emot nu när vintermörkret lägger sig över riket. Kicki |
|
||||
|
||||
Sv: Allt om Apollo one way/sammanslagen tråd
Grattis! Vi har ej heller hittat hemresa. enl. kundtjänst Apollo så är inte planeringen för hösten 2006 klar ännu, kommer vecka 47 så det gäller att ha is i magen och hoppas att det löser sig. PS sterling flyger ifrån kreta prisex, 202euro/2pers till kastrup DS
|
|
||||
|
||||
Visst brukar hemresorna vara betydligt dyrare än utresorna?
Varför är det så egentligen.. någon som vet? |
|
|||
|
|||
Är lite irriterad på apollo har bokat utresa till Kreta i aug.har 1vecka på oss att betala,hemresorna har ej kommit än.Skulle inte förvånas om hemresorna släpps om drygt 1vecka,alltså när alla har betalt sina "billiga" utresor,sen sätter dom kanske dyra hemresor.Vad tror ni?
/emy |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Fast jag och Git har faktiskt vid två tillfällen lyckats boka one-way från Kreta till Köpenhamn med Apollo för 198 pengar. Men visst, det kan ju knappast löna sig för operatören. Nu när vi på fredag flyger med Snowflake för att stanna i Sverige under en dryg vecka så pyntar vi 3200 SEK totalt tur och retur för oss bägge. Det får väl anses som ok med tanke på att det är november och charter-kärrorna har slutat att flyga på Grekland. Calle! Senast redigerad av Calle den 2005-11-13 klockan 16:55. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hoppas ni får en trevlig Sverigevistelse! |
|
|||
|
|||
Citat:
Sverige-vistelsen kommer att bli kort men rolig! 50-års-partaj, besök från Sthlm, titta till båten, spela in trummor med svensk musikant, med mera! Sedan är det fort som blixten tillbaka hit ner till Kreta! Calle! Senast redigerad av Calle den 2005-11-14 klockan 01:31. Anledning: Stavv samt grammmatikk-fel! |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag har haft lite Kalimeratorka men nu ser jag att man måste gå med i klubben. Vi har oxå bokat oneway nästa år till Kreta 148:-/pers!! = 592:- för 4 pers det är ju helt sjukt egentligen. Men som sagt det finns inga hemresor än, de skulle komma i slutet av månaden trodde Apollo, men i värsta fall så får vi väl slå rot där, tja varför inte ?! Nu börjar det rycka i Grektarmen igen som det alltid gör när det blir mörkt och kallt. Ha de gött! Joppan |
|
|||
|
|||
Hej, här är en som också haft Kalimeratorka, men nu är jag med igen!
Jag kan inte hitta en enda biljett till de priser ni nämner (148-198) Jag söker på tiden apr-juni och de billigaste går på 1348-mat-avbest= 768 kr(Santorini) till Aten 1598-mat-avbest=1018 kr. Alla öar är intressanta för oss. Är de billiga biljetterna slut eller vad kan det bero på? Jag har även provat med olika avreseorter, men icke... Anita |
|
||||
|
||||
Citat:
I måndags fanns det fortfarande kvar några få, bland annat i slutet av augusti och i slutet av september. NU vet jag inte, men någon enstaka kan man kanske hitta om man kollar alla öar och månader. |
|
||||
|
||||
Santorini
Jaha då var det bokat till Santorini i slutet av september. Kunde inte låta bli när det kostar 296:- för två personer. Hoppas att jag kan hitta någon resa hem en vecka senare. Om jag har förstått det hela rätt så kommer apolloäven att lägga ut one way hem från Grekland senare? Men det känns som ett senare problem, just nu känns det skönt att kunna logga in en nedräknare och nästan vara påväg, bara en sådan liten detalj som hemresan ordnar sig så....
|
|
|||
|
|||
....ja fick tag i en billett ARN-Karp 14 sep 06 för 148 pix....
Hemresan orner sej vare lider..... Mikke |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|