|
|||
|
|||
Sv: Anna Vissi i Eurovison
Citat:
Kan hålla med om att Anna Vissis video är katastrofal. Den är mycket omdisskuterad i Grekland, igår sa min man att han tyckte att den bilden som världen får av grekiska män, tänker på lastbilschaffisen som kladdar på hennne, och att två män börjar slåss plus polis och allt annat inblandat ger en dålig bild av Grekland och grekiska män. Dessutom tycker jag att Anna kunde vara lite mer seriös i sitt klädval hon är ju faktiskt 48 men klär sig som en tonåring , men röst det har hon. Monica |
|
|||
|
|||
Nu blir jag RIKTIGT nyfiken.....jag har HÖRT låten och gillade den mycket, men "sett" den kanske man också skulle gjort...Fast det ÄR väl ändå låten som tävlar får man hoppas!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Klart det är både låten och artisten! Låten i all ära men det ska till ett proffsigt framförande också.
Och när det gäller det ligger Vissi bra till, av förhandsrapporterna i svenska medier att döma. Förutom röstproblem - som kan vara en dimridå - har hon varit lysande på repen. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Videon är precis lika dålig som vilken dussinproducerad MTV-rulle som helst. Det som gör att den här får ännu mer kritik är förmodligen Vissis ålder. Medelålders kvinnor ska akta sig för att utmärka sig.
På scenen är jag helt övertygad om att hon gör samma intryck som Carola: en superproffsig, säker artist som tror på varje ord hon sjunger, oavsett hur banala de är. Som artister är de två tävlingens giganter, i mina ögon. |
|
||||
|
||||
Låten tycker jag i vilket fall som helst är bra. Annas låt är en utav de bästa jag hört då jag kollat på "inför" programmen, vi får se hur det går för henne...Nu är det bara 1 timme kvar till semifinalen det ska bli kul att se hur det går för Carola, men vidare räknar jag med att hon går i alla fall.
Mvh Ann |
|
||||
|
||||
Läste i GP nyss att Anna Vissi fyller år samma dag som jag
Riitta |
|
||||
|
||||
Beklagar Riitta......
R Du är större |
|
||||
|
||||
I allafall äldre
Kaima |
|
||||
|
||||
Ännu en tråd om ESC har startats, låser den här eftersom den ändå börjar bli lite lång. Fortsätt gärna i den nya.
inkfish/moderator |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|