|
|||
|
|||
Sv: Kreta med 4a månaders dotter
Tack ja vi får nog boka något längre där. Men vill helst göra det på plats så vi kan känna av vart vi vill vara Hoppas det inte är heldumt att vänta
|
|
||||
|
||||
Vill ni hitta förmånligt och kunna välja så ska ni boka så fort som möjligt. Märkte att det hann försvinna flera av de billiga boendena just via booking.com igår, t ex. Det finns ju boenden som har avgiftsfri avbokning. Så jag skulle nog gardera mig med en bokning och sedan avboka om jag hittade ngt bättre. Lycka till!
|
|
|||
|
|||
Sen tänkte jag höra om sjukvård. Har hört att det finns bra läkare i Chania-området (såg det i någon tråd här men hittar inte nu..). Någon som kan säga vart och hur man får tag i dem om olyckan nu skulle få för sig att vara framme?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hej Icebell ----- vill bara tacka dig för denna fina barnsida.Har nyss skickat efter gulliga babykläder .Kände ej till dem. Reklam men det var svårt att låta bli ju. Blir ju mormor i slutet av augusti Birgitta |
|
||||
|
||||
Re: Kreta med 4a månaders dotter
Birgitta: Det var en ren slump att jag lade upp den länken. Googlade på tält för barn och hittade länken.
D: Doktor Vittarakis besökte vi för några dagar sedan. Det var behändigt då man har har reseförsäkring. Vi behövde inte betala något ens för de samarbatede med just den försäkringsbyrån vi använder. Se till att ha bra försäkring! |
|
||||
|
||||
Sv: Re: Kreta med 4a månaders dotter
Citat:
Birgitta |
|
|||
|
|||
Tack för svaret! Har ni möjligen ett nummer till honom?
Samt vilket försökringsbolag "gällde" hos honom? eller det borde väll andra göra också bara de täcker det som hänt? |
|
||||
|
||||
Hej! Vore kul att höra hur allt gick för er på resan!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|