|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Citat:
Precis min tanke. Det lyser upp i decembermörkret att få tre nya bilder varje dag Deia |
|
||||
|
||||
Tack Lena
Gillar inte kryp egentligen men detta var en skön typ! Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Citat:
Eureka |
|
||||
|
||||
OJ OJ såå många fina bilder och jag håller med om att de ser ännu finare ut nu när dom presenteras ensamma.
Toppen olle |
|
||||
|
||||
Nu börjar bilder som jag röstade på komma Kari, hade din bild som etta Det där flygfäet hade jag som trea RUJO, jättefin bild. din också
Grattis alla tre Riitta |
|
||||
|
||||
Nu när bara tre bilder i var kategori återstår, vill jag passa på att gratulera alla fotografer som har placerat sig hittills. GRATTIS alla, ingen nämnd och ingen glömd! Härliga motiv har ni hittat! Som sagt; grattis till fina bilder och placeringar.
Hittills har några av bilderna jag valde mellan kommit med och även tre som jag röstade på; de båda fantastiska insekterna och damen med kassen. Nu blir det spännande att se vilka bilder som döljer sig på de tre första platserna - sex av dem borde ju vara de jag röstade på! Senast redigerad av Elisabet den 2012-12-10 klockan 12:14. |
|
||||
|
||||
Tack för ditt svar Lena! Jag måste leta vidare o ta reda på mer om detta lilla djur. Det ser så spännande ut.
Grattis också till din placering i kategori blått! Fin bild! Där har jag suttit några ggr, men flera år sen. Jag tror inte det var SÅ blått då. Eller så sviker minnet. Hur som helst. . . Det är lika spännande varje dag att se vilka bilder som placerat sig. Dagens vackra blå grind med en kvist bouganvilla kommer jag inte ens ihåg att jag såg när jag skulle rösta. Skulle man kunna göra så att man klickar på bilderna istället och få fram bara en i taget? Bara en fundering. . . Kanske inte går att lösa? Men bilderna låg så nära varandra att det var svårt att se en i taget. Eller kanske bara jag som tyckte? Ibland är jag inte riktigt vän med datorn. En fråga till: Får vi reda på hur alla bilder placerat sig? Det skulle va kul att se om mina bilder fått någon röst! Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Og, Grattis til 4 plassene i "DYR" og " Mitt Grekland" |
|
||||
|
||||
Grattis till fina bilder idag igen. Lenas bild på insekten var en av de bilder som jag röstade på. En ögonblicksbild med mycket bra skärpa GRATTIS!
|
|
||||
|
||||
Oj, vad roligt att jag har lyckats få två bilder med på top Tio!
Tack alla som röstat och för fina kommentarer! Bilden på sländan var svår att få till med bra skärpa, eftersom det blåste och jag inte visste hur länge den skulle sitta kvar på grenen. Grattis till övriga fotografer till fina bilder på plats 4 Lena/Lamaya |
|
|||
|
|||
Grattis alla treor!
|
|
||||
|
||||
Härliga treor Bilden med fönstren hade jag som tvåa
Grattis Leif igen Telendos är platsen för att hitta fina motiv Grattis alla tre förstås Riitta |
|
|||
|
|||
Grattis till ALLA som placerat sig så här långt! Anna-Lena din bild med "fönstergluggarna" gillar jag, en av de tre jag röstade på i kategori blått! Grattis till 3:e placeringen. Roligt!! |
|
||||
|
||||
Grattis 3orna! De var mina favoriter!!!!
Dagens höjdpunkt när man som jag är hemma och är krasslig. Var nyss ute med hunden och det blåste kallt! Skönt drömma sig bort en stund på kalimera. Tänder i kaminen och låstas det är greklandsvärme som sprider sig. . . Lena |
|
||||
|
||||
Tänkte berätta var min bild kommer ifrån eftersom jag glömde bort det när den skickades in. Den är tagen i ett av de kloster som vi besökte på Skopelos i sommar och den lilla katten verkade ha ett bra liv där. Den sov så rofyllt trots att vi strosade omkring och till och med tog närbilder av den.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Jätte-söt liten kattunge, Grattis Eva! |
|
||||
|
||||
Et hjertelig takk til Leif Majblom for hans bilde på tredje plass i "Mitt Grekland". Det er dette som er mitt Grekland også, menneskene man ser og møter. Fiskebåter, blått hav, blå dører og bouganvilla kan gi utrolig vakre bilder, men man har sett dem tusen ganger før, i turistbrosjyrene og alle andre samlinger av bilder på Internet. Så bildet av den eldre damen som fullt påkledt tar sitt bad, treffer hjertet på en helt annen måte, og jeg ble satt direkte tilbake til bystranden i Pothea på Kalymnos, hvor dette var et vanlig syn på formiddagene......
|
|
||||
|
||||
Hittills har endast en av bilderna jag röstat på varit med bland placeringarna. Innebär det att jag har konstig smak eller är det dags för "mina" bilder nu?? Spänningen är olidlig...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Maken Leif hälsar och tackar. Notera att den vackra gamla damen i fråga har stödkäppen med sig ner i vattnet, man kan se en liten bit sticka upp. En härlig bild tagen från Rita's taverna på Telendos. Hälsningar, Agge |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|