|
|||
|
|||
Sv: Agii Apostoli/Atlantica Kalliston
har ett par frågor om hotellet:
Har de musik vid poolen hela dagarna eller är det tyst? Om de har musik, hörs den även på stranden? Har de kvällsunderhållning? Var håller de i så fall till med den? Är det musik i restaurangerna? Alltid? Eller bara till middagen? Spelar de högt? Frågar pga att jag är väldigt ljudkänslig (pga sjukdom). Tacksam för svar! Hur är det med tillgång på solstolar? Finns det tillräckligt eller springer folk ut och bokar i gryningen |
|
||||
|
||||
Citat:
Till slut vill jag säga att man absolut kan maila personalen på hotellet om man har frågor. Dom är otroligt hjälpsamma och serviceminded! Senast redigerad av PiaFrosslund den 2015-01-22 klockan 14:07. |
|
|||
|
|||
Det är ett oskick att "boka" stolar om man sen inte ska ha dem....Där vi bodde på Kreta förra året var det tack och lov så att personal konsekvent tog bort handdukar som las ut om ingen låg där efter ett tag och det stod även anslag om det
Det är skillnad om man ligger där och sen ska gå och äta i poolbaren eller så , men att gå ner vid frukost och boka och sen inte komma förrän halva dan gått som många gör är inte acceptabelt. OBS Tycker JAG. Andra tycker säkert annat! Lissi |
|
||||
|
||||
Ja det är ett otyg tycker jag oxå!
|
|
|||
|
|||
Tack för dina svar Pia!
Tyvärr stör all musik mig pga den extrema ljudkänsligheten så att ligga vid en pool med musik hela dagen är inte tänkbart. Min hjärna kan ej sortera bort det en frisk person kallar bakgrundsljud utan ljudet gör mig snabbt helt utmattad. Lite musik i restaurangen klarar jag om den är lågmäld. Man sitter ju inte där så länge. Men hela dagarna går ej! Hur långt från de stora poolerna finns de privata poolerna? Hörs inte musiken nämnvärt där heller (ungefär som på stranden)? Så har ni tips om något annat barnfritt hotell som INTE spelar musik vid poolen hela dagarna så tar jag tacksamt emot tips 👍 |
|
||||
|
||||
Så jobbigt för dig de privata poolerna ligger nära de stora poolerna så det blir ju lika illa. Det finns ytterligare ett "vuxenhotell" i Agia Marina, men jag skulle tippa att det är ungefär likadant där. Däremot finns ett hotell uppe i bergen som ska vara väldigt fridfullt: Eleonas Cottage i Zaros (som admin tipsade mig om). Kolla upp det!
|
|
|||
|
|||
Tusen tack för tipset! Ska kolla det.
Ja, det var onekligen lättare att resa innan sjukdomen ställde till det. Men det är bara att leta vidare till dess man hittar rätt ställe 😀 |
|
||||
|
||||
Kan tipsa om Lissos i Platanias...Inget barnfritt hotell men sällan mycket barn på hotellet utan mest äldre och par. Nästan aldrig musik i baren och den lugnaste strandremsan i Platanias.
Malin |
|
|||
|
|||
Tack för tips! 👍
|
|
|||
|
|||
När vi var där 2014 i juli så tog poolkillarna bort badlakan som låg på solstolar tidigt på morgonen. En del sura miner men gästerna lärde sig att det inte var lönt.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
När vi var där senast, sept 14 så var det tyvärr likadant igen. Man lägger sin handduk på den solstol man vill ha på väg till frukostbuffén och eftersom man vill njuta frukosten riktigt lääänge - så missar man de bästa platserna om man inte "bokat". Vi har dock aldrig blivit utan solsängar.
|
|
|||
|
|||
Har forumet dött? Händer ingenting på ön? Ingen som bokat nyss eller längtar till sommaren?
|
|
||||
|
||||
Vi har bokat, 17 september och 2 veckor framåt
|
|
|||
|
|||
Några dagsfärska nyheter om hotellet? Nu bara 31 dagar tills vi återvänder...
|
|
|||
|
|||
Återvänder till ett fantastiskt hotell. Nu 42 dagar kvar. Längtar!
|
|
|||
|
|||
Är åter i paradiset. Njuter av god mat, många bad, fint hotell och fantastiskt bemötande. ..
|
|
||||
|
||||
Härligt! Njut för oss som sitter här hemma i regnvädret!
|
|
||||
|
||||
Säger som Janne, njut för oss andra också!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Reser ner 1 juli från kastrup för två underbara veckor på detta kanon hotell.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|