|
|||
|
|||
Sv: Dalaras till Uppsala igen!
För ett par år sedan uttalade han sig politiskt och uttryckte att det grekiska folket hade sig själva att skylla för krisen i landet och det blev ju inte så populärt. Det var efter det uttalandet som tomaterna och yoghurten kom fram. Jag vet inte om det fortfarande är tufft för honom att spela i Grekland men om det resulterar i att han gör fler spelningar i Sverige så....Han är en fantastisk artist och utstrålar värme när han står på scenen. Det kanske är det han ska hålla sig till
|
|
||||
|
||||
Även jag var på konserten i Uppsala. Jag var imponerad av den värme han utstrålar och hans mjuka känsliga röst som också har en stor styrka.
Musikerna utstrålade känsla och kunnighet, sångerskorna var fantastiska och de fick också möjligheter att briljera var för sig. Vi fick som grädde på moset, möjlighet att personligen tacka Georgios Dalaras personligen vid frukostbordet. //Lena |
|
||||
|
||||
Igår fick jag ett brev med posten. Det var från kändisen Karin. I brevet låg en bild på Dalaras, och bilder på Karin som hon hade skrivit sin autograf på. Så nu har jag Karins autograf. Äntligen.
Stort tack för ett mycket gott skratt Karin. Och stort tack till Hasse som kom på idén och fixade bilderna! |
|
||||
|
||||
Så litet, så. Första gången jag har skrivit autografer...
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag är definitivt "partner in crime" här. Fixade lämplig penna för den typ av papper bilderna är på. Jag printade bilderna, det är min handstil på kuvertet och frimärkena klistrades på av mig. Till på köpet är autograferna skrivna på en grekkrog med en massa grekisk mat och drycker runt omkring. Små spratt förlänger mungipona / Hasse |
|
||||
|
||||
En upptagning från konserten. Jag sjunger med!
https://www.youtube.com/watch?v=7Y0w...&feature=share Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Ska kolla så snart jag hinner. Tack för tips! |
|
||||
|
||||
I fredags oplevede jeg Dalaras og hans Unplugged Rembetiko i Amsterdam. Koncerten var, som I også melder fra Uppsala, helt 100% fantastisk
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|