|
||||
|
||||
Sv: Bästa hotellet
Citat:
Nu har jag bokat in oss på Captains House i Skala på Patmos, 4 dar i början av juni. Som antingen kommer att bli fler dar. Första gången, tidigare har vi bott på Patmos Garden många gånger samt på hotell Effie förra året. Nu litar jag på dig Core Birgitta |
|
||||
|
||||
Vi bodde på grannhotellet senast vi var på Patmos, och varje dag tittade vi avundsjukt på Captains House (som var fullbokat).
|
|
|||
|
|||
[QUOTE]Lurad av "reklamen"!
Nu har jag bokat in oss på Captains House i Skala på Patmos, 4 dar i början av juni. Som antingen kommer att bli fler dar. Första gången, tidigare har vi bott på Patmos Garden många gånger samt på hotell Effie förra året. Nu litar jag på dig Core Birgitta/QUOTE] Hoppas ni kommer trivas lika bra som vi gjorde! /Core |
|
|||
|
|||
Hmm svår fråga, hoppas jag får dela med mig av mina topp tre: på plats ett måste jag nog faktiskt säga Agios Prokopios Beach på Naxos om jag väger ihop alla aspekter pris inkluderat, tätt på andra plats Vatera Beach Hotel på Lesvos och trea skulle väl vara Hotel Keramos i Zaros på Kreta
|
|
||||
|
||||
Vårat bästa hotell är nog Ammos på Kreta (Chania)
Var där för 6 år sedan och rummen/maten/servicen var kanon. (t.om bäddmadrasser i sängarna ) http://www.ammoshotel.com/ |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|