|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 4957
Denna är ju svår när ingen gissar ens. Jag försöker med Skala Loutra? Har inte själv alls varit i området så har ingen aning. Men gissa kan man alltid.
/ Anne |
|
|||
|
|||
Citat:
Gissar ändå Perama! |
|
||||
|
||||
Nu har jag letat igenom mitt bildarkiv från Lesbos, och det visade sig att jag har varit här.
Men jag har inget minne om platsen, det var första gången vi var på Lesbos, och det var andra dagen då vi hyrde bil och skulle till Molyvos, och körde runt lite innan vi kom fram dit. Nu vill jag ännu mer veta var det är. |
|
||||
|
||||
Haha Janne, så kan det gå. Hoppas Susie vaknar snart så att vi kan få reda på var det är.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Det får vi verkligen hoppas.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Turen over Gerabugten tog ca. 10 minutter og kostede 2 EUR for både Moped og jeg. Hvis man ikke har egen transport, kan man tage bussen videre mod Mytilini fra Skala Loutra. Hjemturen til Plomari tog jeg den "lange" vej over Mytilini by og Gerabugten rundt. Fin tur også for øvrigt Stranden, som er på et andet foto hedder Agios Ermogenis og ligger 6-7 km fra Skala Loutra. Fin-fin strand med taverna. Hele denne lille udflugt kan anbefales |
|
||||
|
||||
Citat:
Och bra idé ett vara offline under resan, Susie. / Anne |
|
||||
|
||||
Det var en kul och spännande bildgåta som äntligen fick sin lösning.
Jag hade ju inte varit där skrev jag, och så hade jag varit i den ena hamnen, och jag kände inte igen stranden, men där har jag också varit. Minnet är bra med väldigt kort. Här är en bild på Ermogenis beach från andra hållet. |
|
||||
|
||||
Tak Jeg syntes også det var kul, fordi det tog så lang tid inden den blev gættet
|
|
||||
|
||||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|