|
||||
|
||||
Sv: Goda råd...
"En till bit närmare" är vi nu Elisabeth; n ärmare bestämt exakt 50 dgr.
Det blev hotel Muses. Resan bokad via Apollo. Hotellet via nätet. Känns klockrent. Hoppas bara vädret är med oss. KRAM |
|
||||
|
||||
Härligt att ni valt Skiathos. Min favoritö! Över 60 stränder...ni behöver inte trängas med andra...om ni inte vill. Ön är grön och många greker semestrar själva på den...vilket gör att försäljare och "inkastare" inte är jobbiga som på många andra turistorter...ha det gott! //Gila
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har 59 dagar kvar, men inte till Skiathos den här gången. Ska beta av ett par andra önskeöar först. |
|
||||
|
||||
Hej
Kul att läsa hela konversationen. Själv har jag mest varit i Kykladerna, men tänkte denna gång att vi skulle besöka Skiathos och Skopelos. Bokade flygstol med Apollo igår. Men boende blir säkert inte förrän vi kommer ner. Vi har aldrig bokat i förväg och vi brukar alltid åka i September. Vi åker den 10 september till Skiathos men tar nog färjan direkt till Skopelos. Just av den anledningen att vi måste i alla fall vara på Skiathos sista natten. (Tänk om förjan inte går den dagen pga vädret, det har ju hänt). Men det var väldigt kul med alla synpunkter, jag får nog studera lite till innan vi bestämmer var vi vill bo. Jag är ju mer inne på att man åker till stranden på dagen och har nära hem på kvällen. Vi hyr alltid scooter, då får ju även jag se omgivningarna när man åker omkring, till skillnad när man kör bil. Jag litar på och hoppas att vi alla får det kanon i september. /Peter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|