![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Har ingen aning om taxipriser, men Riitta skriver ju här ovan "Gillade taxin på Karpathos. Ordentiliga och välsynliga prislistor hade dom och det var inte så dyrt heller." Har förresten för mig att den frågan togs upp i nån tråd för någon månad sen. Om du letar i alla Karpathos-trådar kanske du hittar det. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Letar... hittar priset mellan flygplatsen och Pigadia (ca 12 euro) men inte mellan Pigadia och Amopi. Många verkar ha åkt där, men nämner inte priset... Kanske kommer Riitta ihåg det? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och du kan ju ta bussen in vid 17-tiden någon dag och strosa runt innan det är dax för en tidig kvällsdrink eller liknande och så småningom mat mm. Senast redigerad av Elisabet den 2005-08-22 klockan 11:20. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag är himla glad ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Elisabet]. Den sista från Ammopi till Pigadia gick vid 17-18, om det inte var ännu tidigare, jag minns inte säkert.
Ja antingen var det 16 eller 17 inte senare,mest troligt 17 |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste finnas MASSOR med stränder på K som ingen kalimeran han varit till... Eller varför svarar inte fler på inkans funderation??? Jag vill åxå veta. Om utifall att.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om utifall att ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
......faderator??..
![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Reslysten flyttfågel, vanlig runt flygplatser och i den grekiska arkipelagen. Svårt hotad av miljögifter som Ouzo, Metaxa och Sifnosost. //PO |
|
|||
|
|||
![]()
.....
![]() ![]() ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Märkligt är också att lekdräkten skiftar färg, nu senast till blå. Själv försökte jag fånga och ringmärka en Airbus 320 för att se om det var samma flight hem, men det blev så bråkigt att försöket fick avbrytas. //PO |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Detta var nog det roligaste du någonsin skrivit, PO! ![]() ![]() ![]() Ruby Senast redigerad av Ruby den 2005-08-23 klockan 23:11. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar och rodnar klädsamt
![]() //PO |
|
|||
|
|||
![]()
Attaboy PO!!
![]() Mikke (PO-fan) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() - og det finnes heller ikke GRENSER for hva han finner info om når et tema kommer opp ![]() ![]() - også PO fan |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|