|
||||
|
||||
Sv: Fototävling - vinnarbilderna
Nej, inte denna gång. Bilden är faktiskt tagen på Ikaria.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Så underbart att "mina vänner" på Schinuossa fick vara med på bilden som vann Mitt Grekland! Härlig bild!!! Visar precis det ljuvliga livet på ön! (Oj som jag längtar dit)
|
|
||||
|
||||
Citat:
Skämt åsido, konkurrensen var ju stenhård i år! Och så vann Riitta med sin fantastiska (soluppgång?) kyrkogårdsbild. Du var på pallplats även hos oss. Grattis Riitta och alla andra ettor så klart också Ivi |
|
||||
|
||||
Vilken dag Sista dagen på jobbet och så vinst här Jag och mina arbetskamrater samlades runt datorn och kollade ifall jag hade vunnit, och det hade jag ju gjort
Bilden tog jag en "väldigt" tidig morgon på Pigadias kyrkogård. Där satt jag och en liten katt utanför grinden kvart i 6 på morgonen och väntade på att solen skulle börja gå upp När den väl kom upp, så var det bara och skynda på för att hinna knäppa några bilder. det gick undan kan jag lova Tog väl ca 30-40 bilder och tyckte att den här blev bäst Eftersom jag var skyldig för den här kategorien, så tyckte jag att nu måste jag ju satsa lite också Tackar så mycket för alla röster och GRATULERAR SÅ MYCKET dom andra vinnarna också Ett problem blir det ju nu 10 e-guider Då måste jag ju börja vidga mina vyer i Grekland Nu fortsätter jag och njuter av min dag som pansionist och vinnare Det blir julkonsert i kväll också BOKA, din tur nästa år Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis alla duktiga fotografer!!!!
|
|
||||
|
||||
Grattis till alla vinnare
Många fina bilder har det varit att välja mellan i år. Mvh Ann |
|
||||
|
||||
Ettorna från Religiösa Grekland och Mitt Grekland var mina favoriter!!
Tanten som sitter där på bänken ser så harmonisk och fridfull ut. Kyrkogårdsbilden är också väldigt fin, underbart ljus och så vackert med ängeln i förgrunden! Grattis!! //Stina |
|
||||
|
||||
Grattis till alla som vunnit (plats 1-10)!
Det var lite extra roligt i år då mina trepoängare i kategorierna dörrar och mitt Grekland (båda) vann första pris. /Ofelia |
|
||||
|
||||
Grattis alla vinnare. Det var en väldigt spännande tävling. Önskar en kamera i julklapp för att ta upp kampen nästa år. Flera av bilderna jag röstade på har placerat sig. Ändå kan jag inte låta bli att undra vad som hände med min trepoängare i " Mitt Grekland". Det kan bara konstateras att det som rör vid hjärtat hos någon berör inte andra. Ettan var också en favorit hos mig. Även det en jättefin bild. Så alldeles konstig smak har jag inte.
|
|
|||
|
|||
GRATTIS alla vinnare!!! Och även ni alla andra som tagit så många vackra bilder!
Anki |
|
||||
|
||||
Grattis Riitta, jag visste att den där bilden skulle vinna
Och grattis alla andra vinnare också |
|
||||
|
||||
Tack Inkfish Det blev ju bra, fast kvällen innan blev lite sen
Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis Riitta! Det är en jättevacker bild!
Och grattis till alla övriga vinnare från första till tionde plats! Det är fantastiska bilder som ni tagit. Det har varit svårt att välja bilder den här gången. Men det är väl så det ska vara... Ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt fotoår, alla! /Eva |
|
||||
|
||||
Tack Eva Det var nog den första och sista vinsten, men roligt och få vara med om det en gång i allafall
Första dagen som pensionär har gått fint, så det går nog och vänja sig vid detta snart Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Skulle tro det! Blir nog lätt en vana...! /Eva |
|
||||
|
||||
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 publicerade. De publiceras utan rangording, alla kom på plats 11. Grattis till er också!
|
|
||||
|
||||
Så roligt Här hittade jag flera bilder som jag hade röstat på
(Och min bild var överraskande med där också) Riitta |
|
||||
|
||||
Jag kände igen Sigri på Mikael Backmans bild i kategorin Religiösa Grekland. Antar att det är påsk-processionen som beskrivs i boken. Jag röstade på bilden för att den kändes som "mitt" religiösa Grekland. Bra bild
|
|
||||
|
||||
Et stort grattis til alle vinnere i fotokonkurransen
En ekstra klapp for topp 3 - og en spesiell hilsen til d e g, Riitta Kari |
|
||||
|
||||