![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
25 år
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyss fyllda 45, men i huvet som 25
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur gamla är vi som hänger här? =) ......Jag tycker faktiskt frågan är något felstyrd....gamla? Vem 17 är gammal här inne?
Yanna - forever young ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte katten tänker jag vända på siffrorna...fyller 68 nästa gång...det LÅTER hemskt mycket redan som det står nu. Inuti är jag något yngre, ska sägas.
|
|
|||
|
|||
![]()
Fyller 69 nästa gång,vända på siffrorna är inte att tänka på.Men som någon skrev är det insidan som räknas.
bjorn |
|
||||
|
||||
![]()
Har nyss fyllt 63 men vill ändå inte vända på siffrorna.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
65 år (som fortsätter att arbeta halvtid, en så kallad jätteproppen Orvar)
![]() //Paittas |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nja, det är nog att jag trivs så förbaskat bra med mitt jobb! Bra chefer och trevliga arbetskamrater också!
![]() ![]() ![]() //Paittas |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna...som jobbat färdigt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkar vara gansk blandat. Och jättebra!! Vi kan tillföra mycket med detta spektar av erfarenheter!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en blivande femtifyra-öring
![]() /Göran Senast redigerad av Göran den 2010-03-22 klockan 22:14. |
|
||||
|
||||
![]()
// Helén
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Maria/micke 41/49
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bra årgång på oss vet ja. Tänk vi är 47 år du och jag fast ja fyllde i januari . Håller med " känns som 26 så åldern har väl ingen betydelse ) . En skön ålder med mkt erfarenhet på vägen .Åldern betyder inget det är det som finns som räknas. |
|
||||
|
||||
![]()
43
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åldern är ju bara ett begrepp, som de gamla filosoferna säger, men jag fyller 50 om några veckor. Det stör mig inte så mycket, men när jag inser att mina vänners barn kan vara i 25-årsåldern blir jag störd. Det är ju nästan i den åldern jag känner mig.
Det värsta var nog när jag blev lite intresserad av en yngre man. Det var när det slog mig att han kunde varit min son som jag blev förskräckt. Fast jag är fortfarande runt trettio i sinnet! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
![]()
Vaddå hänger? Jag är ung och pigg nog att stå upprät utan stöd
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|