![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Leif till två bilder (än så länge)
![]() ![]() ![]() Grattis även till Ritta för den fina bilden på mannen i båten ![]() Och till alla andra också för jättefina bilder ![]() Siw o Lena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fina tvåor
![]() ![]() Den där Amorgosbilden hade jag som en etta, tycker den är fantastisk ![]() Nu börjar man undra hur vinnarbilderna ser ut i morgon ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tanten i dörren var en av mina favoritbilder. Om jag minns rätt röstade jag också på den.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var mamman till Pandeli (inte Dimitri) som hade tavernan vi var på tillsammans och visst dansade hon som en 20-åring, antar att käppen bara kom fram när hon skulle ner i det steniga vattnet. ![]() Ha det gott, Agge |
|
||||
|
||||
![]()
Tog en snabbtitt på vinnarbilderna, fina bilder.
Grattis till alla 3 vinnare! ![]() / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinnarna
![]() Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare. Tre fantastiskt fina bilder på 1:a plats. Gillade alla tre och den vackra geten var defintivt min favorit i kategorin djur.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka sköna vinnarbilder
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis till alla vinnare!
![]() ![]() ![]() Att överhuvudtaget komma bland de tio är en bedrift. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja visst hette han Pandelis ![]() ![]() Ha det bra själva ![]() Siw o Lena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla som kom 3:a, 2:a och naturligvis ett jätte-grattis till er som kom etta!
Så många fina bilder ![]() Deia ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Men är det Sant kom min get på första plats! ![]() ![]() Jag både gråter ![]() ![]() ![]() ![]() Ett Stort Grattis till de två andra ettorna! ![]() Mette din bild gav jag 3 poäng, jätte-fin och klart värt en första placering! Sunny(Birgitta) |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny!
Grattis till första platsen,även jag blev jätteglad för jag hade din get som nr 1.Fantastisk vacker bild,så underbara färger. Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag är fortfarande chockad över min 1:a placering, känns som en dröm! ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2012-12-13 klockan 11:27. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och Theos fina lilla ouzeria kom etta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara hålla med övriga om Sunnys getbild, det är frågan om det inte är den bästa av alla bilder i årets fototävling.
STORT GRATTIS SUNNY! ![]() ![]() ![]() BOKA |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tusen Tack Boka! Men så mycket beröm är jag väl inte värd? ![]() Nog fanns det fler djur-bilder som var jättefina? Kan säga att det var härligt att fota på TILOS att gå på vandringslederna och möta getter som strövade fritt i terrängen, en del var nyfikna som den här och en del andra lite skygga. Det var en magisk upplevelse! ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2012-12-13 klockan 15:22. |
|
||||
|
||||
![]()
G R A T T I S - till alla vinnare, dagens fina placeringar och alla tio fantastiska placeringar i alla tre kategorier!
Idag fick jag se ett par av mina favoriter, men annars var det bara en av mina favoriter som dök upp under publiceringen av vinnarbilderna. Som Mysofix, har jag röstat på många andra bilder också, kan bara konstatera att det var riktigt MÅNGA fantastiskt bra bilder i hela tävlingen! Stort GRATTIS till er alla ! ! ! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|