|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
Grattis till fantastikt fina bilder på förstaplatserna!
Extra grattis till Agge, som lyckades vinna första plats i två kategorier! Helt fantastiskt! och även en sjätte plats! Du har verkligen lagt ribban för nästa års fototävling / Lena |
|
|||
|
|||
Stort GRATTIS till alla vinnare och ett extra grattis till Agge.
Fantastiskt fina bilder och för första gången var alla de bilder jag röstat på med i tio i topp! Anki |
|
||||
|
||||
Vi ska heller inte glömma bort Jacek Oleksinski, som vann kategorin Bästa bild. Rent magisk att se på! Grattis!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Solnedgång i Oia är vackert!
Ja, då är det bara att hoppas på att några av de sju återstående bilderna jag röstat på kommer att återfinnas på plats 11-20 istället... saknar ännu ett par glada bilder. Grattis ALLA fotografer som deltagit i tävlingen med sina fina bidrag! Simetra |
|
||||
|
||||
Hej Kalimeror!
Stort tack för alla gratulationer och vackra ord om mina foton. Är fortfarande helt omtumlad av denna oväntat stora framgång. Kanske dax att byta jobb? Det blir många e-guider att frossa i. Maken vann ett gäng sådana ifjol så det finns några på lager redan hos oss. Genom åren har jag ju hunnit besöka en hel del länder, i skrivande stund 31 länder och vad gäller Greklands öar har jag hunnit med 18. Men det finns ju många öar så det ska nog gå att hitta e-guider till nya spännande resmål. Almanacka var ju toppen att få då vi glömde av att köpa det i Grekland. Riitta, hoppas du kunnat se bilderna nu. Antar att du liksom Sevasti och Eleni känner igen gubbarna i båten. Tack än en gång alla! Hälsar, Agge |
|
||||
|
||||
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i respektive kategori också publicerade.
|
|
||||
|
||||
Bilderna kom plötsligt fram igår eftermiddag Fina var dom alla ettorna Tyvärr AGGE, kände inte igen gubbarna
Många av bilderna som jag röstade på var bland dom som hamnade mellan 11-20 Gunnar Sannergren: Jag hade din vattenbild som etta Visste inte att den var från Karpathos,eller att du hade tagit den, men fastnade för den med en gång Det var ju ett tag sen vi träffades på Karpathos L hälsar ochså Riitta |
|
||||
|
||||
Grattis alla. Det är så kul att bilder som jag inte ens noterat vid genombläddringen känns helt annorlunda vid den här titten.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta som saknar sin semester i Parga. Där var helt underbart mysigt . |
|
|||
|
|||
Jag misstänkte genast att det var Du som var fotografen när jag såg tävlingsbilderna
Nu är det långt till våren, sommaren och Grekland, men förra årets bilder är fina att se på medan man väntar... Lissi |
|
||||
|
||||
Birgitta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|