|
||||
|
||||
Sv: Kalimeratävling
Grattis till Ing-Marie som hade tagit bilden jag röstade på!
Ivi |
|
||||
|
||||
Grattis till andra platsen, vill bara tala om att jag också bidragit till placeringen
Tyckte det var en kanonbild, kul att se att den är tagen på en plats jag besökte i somras, det måste väl vara det jag hade på känn, för den är väl tagen i år? // Helén |
|
||||
|
||||
Hej
Visst tog Ing-marie bilden i somras,stranden där volleybollen spelades.. Och visst ligger Svedala i skåne Frun tackar alla och nu blir det mycket matlagning av Grekiska rätter och Jannes fina Mera Kalimera skiva i alla datorer i hemmet. Lissi vi får se imorgon ang husfriden . //Niklas -Som börjar bli sår i öronen |
|
||||
|
||||
Grattis Claes !!! Skåne vann verkligen i denna tävling
|
|
|||
|
|||
OJ...Claes är på väg till jobbet..Jag har talat in meddelande åt honom..
Det sista han gjorde innan han åkte var att kolla om nr 1 hade kommit upp Men så roligt - även för mig eftersom jag är med på ett hörn på bilden... Det roliga är att vi inte såg först att båten också nästan kar ett K på sig.... Tillsammans blev det bra symmetri tyckte vi.... ..och längtan till Evia blir bara större... Lissi - som oxå är jätteglad!! |
|
||||
|
||||
GRATTIS CLAES Jättefin bild
//Zanét |
|
||||
|
||||
Grattis Claes
Underbar bild.. Mvh/Nicke |
|
||||
|
||||
Tack Nicke och tack alla ni andra som gillade vår blå-vita bild. Nu längtar vi ännu mer tillbaka till Grekland när vintern sänker sig över oss. cb
|
|
||||
|
||||
Grattis Claes till segern
|
|
||||
|
||||
GRATTIS CLAES Jag röstade på din bild
Så det blev familjelycka i Lund! HURRA Skåne vann3-2 mot Uddevalla Riitta |
|
||||
|
||||
Storslam för familjen Brissman!
GRATTIS CLAES till förstaplatsen! Carina |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Hepp! Etta och trea från samma familj! Blir svårslaget det där...
Ett STORT grattis! Ivi |
|
||||
|
||||
Gratulerer så mye, Claes
Kjempefint bilde og, hvilken FAMILIESUKSESS det ble i konkurransen Kari |
|
||||
|
||||
Grattis Claes! Detta var min favoritbild. Jättefint med de blåa och vita färgerna. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
GRATTIS cbriss till GULDET
Barbro |
|
||||
|
||||
GRATTIS till alla vinnare - och speciellt till Claes som hade tagit den bilden jag röstade på!
(Jag kände "nästan" igen ryggen på dig, Lissi, men det var absolut inte därför jag röstade på just den bilden - jag tycker bara det är en härlig drömbild!!! |
|
|||
|
|||
Tack Marianne!
Jag förstår att ni är hemma från Grekland nu...hoppas ni haft det fint.. Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|