|
||||
|
||||
Sv: Ofrivillig Atenturist
Härligt att höra att du mår bättre. Du skriver så levande att jag tror jag piggnade till lite själv med
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Monica!
Jag missade att fira påsk på Tilos och blev lite besviken. När jag läser dina rader om dina prövningar, din fighting spirit och ditt härliga humör så skäms jag lite. Du har en underbar förmåga att se framåt även när det är tungt, och att dessutom dela med dig av den inställningen till andra. Tack! Jag önskar av hela mitt hjärta en riktigt skön och trivsam Påsk till dig och din familj! Masse |
|
||||
|
||||
Underbart att höra Monica! Så glad jag blir!
|
|
||||
|
||||
Hemma igen efter en tur till, liknande den förra. Jag hade planerat att kunna ta Diagoras hem kl tre, men tiden gick och inget var klart...tjugo i tre hoppade jag in i en taxi, vars chaufför gillade utmaningen och satte rallyfart mot Pireus, via rundfart, inte genom stan. Tre i tre kunde jag vinka av den trevlige taxikillen och köpa min biljett i luckan mitt emot Diagoras, som fortfarande lastade...men sånt vet man aldrig...resan hem lugn och fin, gott om plats att bre ut sig.
|
|
|||
|
|||
En lugn och fin resa är Du värd efter stressen med behandlingen. KRAM!
Lissi |
|
||||
|
||||
En lite väl spännande taxiresa men jag förstår att det var värt det.
// KR |
|
||||
|
||||
Härligt att höra Monica!
Vet du hur många gånger till du ska åka till Aten? |
|
||||
|
||||
Det börjar bli en lite lyxig vana nu. På tretton år var jag till Aten tre gånger...nu har det blivit sju resor på tre månader. Två till planerade och sen får vi se.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mange klemmer med et STORT LYKKE TIL med den videre behandlingen fra meg |
|
|||
|
|||
Hoppas att Du efter alla behandlingar sen själv får bestämma besöken igen. Du är så fantastisk som orkar hålla oss uderrättade! Kram!
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Om nu någon skulle vara intresserad...det blev två chemo till och liten trevlig operation i förrgår, hem i går kväll -och mår alldeles utmärkt. Eventuell strålning senare i höst, men det tänker jag inte på just nu.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har haft massor av tillfällen att njuta och glädjas över det du skriver Monica. Men när jag läser dina ord .... " - och mår alldeles utmärkt.", ja då blir jag alldeles extra glad! Hoppas verkligen att du får fortsätta att må bra! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Härlig läsning. !!!
Nu hoppas vi resten av sommaren blir problemfri och njutbar! kram |
|
||||
|
||||
Ta hand om dig Monica!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Ja, det har hänt en hel del positiva och intressanta saker, förutom min historia. Gamla Jaja har fått plats på ålderdomshemmet, och har det bra där. Besök av nära slöktingar och goda vänner. Ny moppe... Ny spis...
Vi håller på att möblera om och sortera ut en del onödigt, men oj, vad det är svårt (min man har separationsångest när det gäller gamla grejor...)! Verandan ska tömmas! Skräp ska bort! Men detta och detta och detta kan ju vara bra att ha, man vet ju aldrig...är det nån som känner igen sig? |
|
||||
|
||||
Så härligt att höra att du trots allt mår såpass bra.
Önskar er en fortsatt fin sommar. // KR |
|
||||
|
||||
Citat:
Och så ...... äntligen en dag i höstas kom vi till skott. Efter c:a en veckas arbete och 10-15 turer till tippen och loppmarknaden med bilen så var vinden tom. Helt blåst! Underbart! Nu ska inget mera dit upp! Så visst känner vi igen oss! Masse |
|
||||
|
||||
Härligt att höra Monica!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|