![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Suckar ni???
![]() Jag kanske också skulle det! Jag har tillbringat förmiddan på ögonakuten..virusinflammation i ögonen IGEN! Detta har pågått till och från sen i somras...Nu var det 9:e läkarbesöket! Fast sambon säger att jag inte ska bekymra mig över att komma till festen med röda ögon...Det kommer alla att ha framåt kvällen ändå säger han... ![]() ![]() Man får se det positiva i allt! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte en suck kommer över mina läppar.
Tävling :exakt hur många par röda ögon blir vi ? och vilka tillhör dom ? Rätt svar belönas på lördag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppas att ni har alla oss andra i tankarna på lördag när ni äter den goda grekiska maten
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag lovar att vi ska höja en stor KALIMERASKÅL till alla er som inte är där!
![]() ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Så då ska väl vi andra oxå klara oss bra o bli mätta o glada på lödda ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två dagar kvar
![]() Carina - festsugen! |
|
|||
|
|||
![]()
Javisst har Lund sevärdheter för er som har ett par timmar över innan festen...! Jag rekommenderar att ni strosar i city som ligger vid stationen. Ni skulle väl bo centralt om jag minns rätt så ni har gågator och Domkyrkan inom räckhåll... Det blir nog lagom för lördagen... På söndagen när ni sovit ut kanske en promenad i Botaniska trädgården eller stadsparken passar eller på Kulturen som ligger bakom Domkyrkan.... Gamla delarna av LUnd är JÄTTEVACKERT att strosa i! Du kan få mer tips på lördag!
Lissi-Som älskar sin nya hemstad! Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tycker att det är lite roligt att fast jag inte har träffat nästan någon som kommer till festen i Lund,så känns det ändå att man känner många i allafall och att det det skall bli SÅ HIMLA KUL
![]() ![]() Riitta,som har tagit ledigt i morgon och börjar ladda med glatt humör ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen Lissi! Vi får hoppas på fint promenadväder.
Jag håller med dig Riitta, det känns som om man känner er alla fast vi aldrig har träffats. Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Snart känner vi varandra!
Lissi- som jobbar extra i morgon! |
|
|||
|
|||
![]()
*sukk* Jeg skulle så gjerne vært i Lund på lørdag, men på grunn av jobben har jeg dessverre ikke mulighet. Vet at dere kommer til å få en kjempefest - og jeg skal skåle med dere herfra!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul ska det bli att träffas på riktigt oxå
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Mindre arbete,mer semester och mer pengar skulle vara bra ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det er jeg helt enig i!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Kalimerapartiet ![]() Xristina, synd att vi inte har en kalimera-helikopter ![]() I så fall hade vi kunnat hämtat hit dig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi får fråga Janne
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag och Epiros ska till våren debutera som helikopter-piloter (se ämnet "Hjälp med sändare")! Kanske vi så småningom kan flyga runt Kalimeror med helikopter till olika fester?! Om nu någon skulle våga åka med!! Biggles-Calle! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|