![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så bra då
![]() ![]() ![]() Det klarar ni säkert kanon ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kolla vår hemsida så kanske ni har svaret. Sysslar ju blandannat med flyg ![]() Med hopp om att ni har kul och livlig rapportering från festen. Sen-Anders PS. (motto) Livet är för kort för att inte ha kul |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då är det snart dax och sova för att orka upp tidigt
![]() ![]() Är ni redo för festen där nere nu ![]() Riitta,redo ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som ska på Kalimerafest i Lund i morgon: VÄLKOMNA!!!
Nu startas en årlig tradition! Varje år andra lördagen i november kan de som vill träffas på EROS i Lund. Det kanske bara blir Claes och jag eller det blir fler. Lika spännande varje år blir det att se vilka som kommer. Jag ser verkligen fram emot att träffa er alla! Lissi- som inte kunde ana att vi skulle bli över 30 pers i morgon! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yes, vi är laddade! Snart läggdags för att orka med den låååånga tågresan till Lund i morgon.
Årlig tradition, det låter bra. Varför inte starta en tradition i Kalmar framåt våren då?! ![]() Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Traditioner är trevligt o Kalmar till våren låter inte helt fel ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha det så kul imorgon allihopa... efter all ouzo måste ni komma ihåg att dricka ordentligt med vatten innan ni kryper i säng.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ses i kväll
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vill önska alla kalimeror som bänkas runt borden en trevlig festkväll. Ni kommer säkert att få roligt både i Stockholm och Lund. Listan över all den goda maten som lagats veckan lång inför Stockholmsfesten låter verkligen lovande. Här i norr är det tradition med kalimerafester sedan flera år tillbaka och så kommer det säkert att bli hos er också.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag hoppas att vi på Stockholmsfesten inte kommer att äta ihjäl oss bara... Ha en riktigt trevlig kväll i Lund ![]() Gita |
|
|||
|
|||
![]()
QUOTE=Gita]Jag vill också önska Lundfestdeltagarna en trevlig kväll! Ni har väl en PC med webcam med er
![]() Jag hoppas att vi på Stockholmsfesten inte kommer att äta ihjäl oss bara... Ha en riktigt trevlig kväll i Lund ![]() Gita[/QUOTE] Vi önskar er detsamma! Vi talade om webcam förut, men det la vi ner....Vi har nog bara tid att äta och glamma själva och vi är osäkra på uppkopplingen på restaurangen... Men fotografera ska vi och skicka bilder till Janne! Då får vi önska oss en trevlig kväll då! ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Lissi den 2005-11-12 klockan 11:40. Anledning: Förtydligande! |
|
||||
|
||||
![]()
Ha nu er riktig trevlig kväll allihopa!
![]() Måste erkänna att jag är lite avundsjuk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har kommit fram välbehållna till Skåneland
![]() Har börjat med en härlig meze och tsipouron har tagit slut ![]() (skojar bara) Vi har det jättebra och väntar på kvällen ![]() Riitta,Leif,Zanet och Zissis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
..och här i Nöbbelöv väntar Lissi o Claes på Danmarksgästerna Marianne och Jens...Vi ska väl också hinna klämma en ouzo innan festen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Snart dax att dra iväg till festen?! Vi slår en pling lite senare!! Calle och Git! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|