|
||||
|
||||
Sv: Vaccinerad!
Citat:
Nu råder ju förvisso på sina håll det omvända, d v s det finns gott om vaccin och sprutor men brist på medborgare som vill bli besprutade. Men vem vet. Det kan svänga snabbt. Masse, Inte nolla men besprutad |
|
|||
|
|||
Citat:
Statistikern i sällskapet (AB+ ) avstår från att kommentera... |
|
|||
|
|||
Nej nej Netwolf, säg inget till Tegnell än! Jag är en riktig nolla (dock positiv), men har idag feber och hosta och ska testas i morgon.
|
|
||||
|
||||
Fick bara veta vad för slags vaccin jag fick och när det är dags för nästa dos. Jisses så fort allt gick, som ett löpande band.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Jag har blodgrupp B+, men det står aldrig något om den, när dom skriver i tidningarna :-)
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
För min del skulle en graviditet nog innebära sittning i Malous TV-soffa och rubriker på löpsedlarna. "Kajja mor vid 60 -Nu är det slut på resandet" När jag tar blodprov nästa gång ska jag ialla fall fråga för det är ju bra att veta. / Kajja |
|
|||
|
|||
Tänk att det kanske kan vara bra att vara en negativ nolla!
Jag minns inte heller vad jag är för blodgrupp, men jag vet att Covid inte är ett kul virus! //Faestis |
|
||||
|
||||
Citat:
10 månader sen man drabbades... Energin har minskat och man känner sig inte riktigt som förr...men annars är det bra😊 / Kajja |
|
|||
|
|||
Kajja, sen sägs det att om man bär "foliehatt" får man inte heller covid! Den sprids ju tydligen av 5-G masterna.... Så har vi de som säger att covid inte finns utan det är lögn..... Och så var det microchippet i vaccinet för att kontrollera oss alla.... LOL LOL så mycket galenskap det finns där ute bland människorna !
Catlady, som verkligen undrar hur en del folk tänker(eller inte tänker ) PS: hoppas du får tillbaka smaken på riktigt snart! |
|
||||
|
||||
Catlady, ja än är inte sista stollen född!
Hade önskat att de hade sett när ambulansen hämtade min man här hemma i juli!! Hoppas dessa dårar har smittat varandra under deras idiotiska demonstration! / Kajja |
|
||||
|
||||
Fast ska man se nåt positivt, kan du ju inhandla det billigaste rödtjutet.
|
|
|||
|
|||
Hm.... nej Smakförändringarna är inte kul!! Nu påbörjar jag min femte vecka med Covid och mår mycket bättre, men ändå kommer de mystiska smakerna fram i bland. ALLT smakar otäckt beskt, som det vita i en citron eller plåt.... Jag hoppas slippa de smakerna snart. Nu jobbar jag på att hitta igen ork o energi som bara helt plötsligt är helt borta. Otäckt!!
Jag vill uppmana alla som ev. tvekar ang vaccinet - gör det!! Ta vaccinet, det är allas vårt ansvar!! //Faestis |
|
||||
|
||||
Det verkar rulla på ganska bra nu. Faktiskt!
|
|
||||
|
||||
Är visst lite sen i denna Gallupundersökning..... Jag har 0 nånting. Hade en enkel variant av Corona i somras. Idag fick jag min första vaccindos. Västra Götaland är på 55± nu. De verkar jobba på bra här nu tycker jag !
Har fortfarande bokningen kvar den 6 juni. Fyra veckor på Naxos, eventuellt Donoussa också. Får se hur det utvecklar sig. Lena |
|
||||
|
||||
Idag har jag fått min första vaccination. Så glad och tacksam
Barnbarnets undran: ”Varför har du fått spruta” Jo, så att jag kan kramas igen ”Yes Yes ” RAN |
|
||||
|
||||
Citat:
Det blir svårt... /kimmen |
|
||||
|
||||
Fick också min första dos idag och det var med en känsla av upprymdhet som man gick därifrån, och 4 juni bär det iväg till Kreta för 2 sköna veckor i Chora Sfakion.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||