|
|||
|
|||
Vilken ö???
Hej!!!
Vill ha några goda råd! Vilken ö ska vi välja att åka till i sommar? Är ute efter fina stränder (där man kan ligga å lata sig många dagar...), mysiga tavernor och barer och lite uteliv.... Karpathos, Skiathos, Samos, Zakynthos...???!!!! Tacksam för svar!!! Trevlig sommar! |
|
|||
|
|||
Sv: Vilken ö???
Naxos
|
|
|||
|
|||
Är ute efter fina stränder (där man kan ligga å lata sig många dagar...), mysiga tavernor och barer och lite uteliv....
Jag rekommenderar då Skiathos och Naxos.... Dessa båda öar tycker jag har allt av det du vill... Lycka till med sökande och letandet. Vad du än väljer kommer du säkert att bli helnöjd ändå eftersom det e ju Grekland... |
|
|||
|
|||
Hej...Skiathos,absolut!!! Min favoritö.alla kategorier.Den har allt du behöver och lite till.Fina o många stränder,god mat på alla små Tavernor i gränderna.
Lycka till |
|
||||
|
||||
Naxos absolut. Det är min favorit-ö alla kategorier. Den har allt !
Jag kan även rekommendera Kefalonia för strändernas skull. |
|
|||
|
|||
Hej Det är första gången jag är här och skriver men jag tänkte bara säga att Naxos ÄR helt underbart för att bara slappa, jag och min man ska åka till Chania nästa vecka och undrar hur det är där?
|
|
|||
|
|||
Håller med ,helt klart NAXOS. Bopia
|
|
|||
|
|||
Naxos!!!!!
|
|
||||
|
||||
Hej!
Jag säger Koufonissia eller Donoussa ni tar er dit mad hjälp av Sopelitos en båt som går en gång om dagen från Naxos. Fullständigt makalös snorkling till och med vrak snorkling på Donoussa. Stränderna är Big Smile. Eleuthera. |
|
||||
|
||||
Jag säger Samos.
|
|
||||
|
||||
Naxos skulle jag välja men det beror på vilken i ålder du är, Om du är ung och med uteliv menar disko och annat dunk var jag och Berit med tre tonåringar till Ios för ett antal år sen, de ville inte gå hem före 04.00.
Men vad du än väljer hoppas jag du blir nöjd Glenn |
|
||||
|
||||
Verkar vara ensam här om att säga ZÁKYNTHOS!!
Har inte varit på dom andra öarna som nämns iofs......... Men e bara så förälskad i denna ö. Lite tråkigt av mig att inte prova nåt nytt kanske? |
|
||||
|
||||
Jag skulle säga att du får det du söker på alla de där öarna, du kan nog åka till vilken som.
Eller bli mer specifik. Vill du t ex ha sandstrand på gångavstånd från hotellet eller vill du åka runt mer? Är uteliv nattöppna klubbar? osv. Då tror jag det blir lättare för folk som varit på de där öarna att säga om nåt passar bättre eller sämre. |
|
|||
|
|||
Har nu bokat Skiathos i 2 veckor!!!! Tror det blir jättebra! Ska bil såååå skönt!!!
Tack alla för alla råd!!!! |
|
|||
|
|||
Naxos så klart!
|
|
|||
|
|||