![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kära Kalimera!
Det såg så tomt ut här att jag känner mej manad att "inviga" "Om Kalimera" medels ett STOR o varmt tack till Janne som har gjort det nya forumet så vackert, roligt o spännande. Att Inkfish hotade mej med "kompanistryk" tar jag inte så alvarligt, hon hade nog bara en mindre "färg-grann" dag. Nåja, detta snöande o gråväder kan ta kål på vilket gott humör som helst ![]() Nu ska jag åka iväg o skjutsa dottern hem till henne, 4 mil t o r, men jag återkommer gärna ![]() Kalimera, ha det nu så bra tills jag, eller någon annan själsfrände, är tillbaka hos Dej ![]() ![]() -Birgitta, som ej räds kompanistryk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej för sjutton, det var inte DU som skulle ha kompanistryket! Det var den som tipsade dig om alla olika färger och typsnitt i forumet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nä, för jag är en snäll bläckfisk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej du, här har vi det svart på vitt: Det är väl DU som har sprutat ut den här blåfärgen överallt!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Tss, vi sprutar bara SVART
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan, igen, "om Kalimera"!
Vilken fart det blev. Nu tycker jag nog att Du är vederbörligen invigd. Vad tycker Du månne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men nu Du, "om Kalimera", nu avslutar jag nog för denna afton. Glöm nu inte att hälsa Janne så väldigt mycket och tacka för det fina, tjusiga och roliga forumet ![]() -Birgitta, glad o nöjd |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|