|
|||
|
|||
Airtours??
Hej. Har nu fått tag i resekompis o åker till Kreta på lördag. Fick tag i resan genom Airtours. Någon som har erfarenhet om just detta resebolag? Bra el dåligt?
Klara |
|
|||
|
|||
Sv: Airtours??
Hej.
Jag har bara bra erfarenheter av Airtours. Planen är inte i lyxklass men det är ju bara en kort stund man flyger. Servicen var bra ja,det mesta var helt ok. Våra inchecknings köer var oftast kortare och snabbare än de flesta andra. Var skönt som attan . Ha det gott på din resa till Kreta. |
|
|||
|
|||
vi har rest med airtours 2 ggr och tycker att det är helt ok.. som det skrivs innan så är planen inte av den bekvämaste sorten men det funkar ändå Trevlig Resa!!
|
|
||||
|
||||
Airtours har vi bara åkt flygstol med, men som andra redan sagt, inte högsta kvalité, men de var billigast när vi åkte, och vi störde oss inte särskilt mycket på det. Men jag vet att de har bra charter också så det är säkert inga problem. Alla vi känner har varit nöjda när de åkt med Airtours!
Lycka till på resan, blir säkert jätte bra!!!! |
|
|||
|
|||
Tack för svar. Verkar ju inte som man behöver drömma mardrömmar nätterna innan iallafallSka bli intressant att se.
Mvh/ Klara |
|
||||
|
||||
Airtours är Sveriges femte största researrangör med ungefär 100.000 resenärer varje år, så jag tror nog att det ska gå bra!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|