|
||||
|
||||
Fel på GTP.gr?
Hm, nu blir jag fundersam, visst måste det vara så att sökfunktionerna på färjelinjerna ligger ner just nu?
Någon som har lust att testa?- fungerar det för andra, så är det min dator som fått ett spel... Jag försöker titta på avgångar från Pireaus, utan att välja slutdestination. Det har fungerat förut. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-04-17 klockan 18:30. |
|
||||
|
||||
Sv: Fel på GTP.gr?
Hej!
Jag testade alldeles nyss, funkar inte för mig heller. nicka |
|
|||
|
|||
Sök på GTP började spöka igår em då jag satt och kollade lite alternativ. GTP ville skicka mig lite kors och tvärs över hela övärlden...
Det kanske var mina besvärliga sökalternativ som fick "sök" att krascha. Vem vet... Men de fixar det säkert rätt fort. Peter |
|
||||
|
||||
Hos mig fungerar det.
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Om du lägger in Piraeus som avgångshamn och sedan bara tar sök, får du fram avgångar då? Trollar du
// Helén |
|
||||
|
||||
Då kommer ju listan med alla destinationer. Ja det fungerar, här och nu
|
|
||||
|
||||
Citat:
Nej, så här gör jag; Pireus som avgångshamn, sedan sök. Kommer till sida nummer 2 där man ska välja destination och får ett flertal altenativ. Men nåt krångel verkar det vara. Inga öar i kykladerna finns att välja, bara till andra ögrupper, så som Dodekaneserna och Kreta. Kollade igen nu en extra gång. Samma sak. Siri |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Kollade igen nu när jag läst det Siri skriver, och ser nu att det faktiskt inte är några destinationer i Kykladerna i listan
Detsamma gäller när jag skriver Naxos som avgångshamn. De kanske har slutat köra dit |
|
||||
|
||||
Virker ikke som den pleier hos meg heller...
Kanskje de driver å legger inn nye tider/ruter og så er alt bra i morgen |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|