|
||||
|
||||
Tag´s till resväskan?
Sitter här i min KALIMERA tröja och fick en ide´
Om knappa två månader åker jag till Rhodos och jag har börjat tänka lite praktiskt då kom jag på att jag inte har några adresslappar att sätta på resväskorna. Vad vore väl bättre än lappar som det stod w w w . kalimera. se på? Det skulle väl inte så besvärligt att ta fram för Janne? Han har ju tagit fram dessa fina tröjor och linnen. Kanske även bagageremmar vore nått att ha med detta namn på. Det är ju inte så iögonfallande att använda som tröjor och linnen. Är det någon mer här som skulle uppskatta något sådant?? |
|
||||
|
||||
Sv: Tag´s till resväskan?
En riktig kanonidé tycker jag. Bagageremmar skulle jag gärna köpa. Fast, det blir nog till nästa resa om Janne inte är väldigt snabb. Jag åker på torsdag...
|
|
||||
|
||||
En trevlig idé med adresslappar till resväskorna! Jag skulle genast skaffa ett antal...
|
|
||||
|
||||
Kul idé med adresslappar. Vi har visserligen en stor klisterdekal med namnet Kalimera som jag fått vid ett tillfälle när jag beställt lite grejor från Janne.
Den var till stor hjälp när vi skulle identifiera vår på Landvetter "bortkomna" resväska som fanns bland ett stort antal andra väskor vid hemkomsten till Landvetter igen. Väskan kom alltså aldrig fram till resmålet som var Karpathos förra året. Olle |
|
||||
|
||||
Ja, lite tags, bagageremmar och klistermärken skulle vara kul!! Ett litet reskit! Bra idé!
(Fast alla vi Kalemerianer skulle stå där på Greklands flygplatser och fundera vilkens resväska som är ens egen, alla har lika bagageremmar, lika tags och klistermärken! Bara inte Janne börjar sälja resväskor också, då är det helt kört!!!) |
|
||||
|
||||
Bra idé. Tyvärr hinner jag inte ta fram det innan sommaren, men till hösten kanske det hinns med. Som BOKA skriver fanns det Kalimeraklisterlappar förut, jag brukade skicka med dem tillsammans med tröjor som beställdes. Det fanns både små och stora: små för väskor och stora för bilar, och för vissa utvalda hotell i Grekland.
|
|
||||
|
||||
Jag förstår att du inte hinner det inför denna sommar, men det dök bara upp hos mig att det vore kul med något sådant. |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
|||
|
|||
Citat:
Senast redigerad av theresa den 2008-05-21 klockan 20:12. |
|
||||
|
||||
Det finns inga kvar, de tog slut för flera år sedan.
|
|
||||
|
||||
Jag fick en bildekal när jag köpte min första tröja... Sedan bytte vi bil och det var inte kul... saknade bildekalen vi fått... Hade gärna haft en på varje bil haft sedan dess... Vi fick många positiva kommentarer varhelst vi var... Och vill gärna ha en ny!
/Eva |
|
||||
|
||||
Kanske till hösten Eva. Du är inte den enda som frågat efter bildekaler, några har hört av sig och berättat att deras dekaler har stulits.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva - 116 dagar kvar till Paradiset |
|
||||
|
||||
Tänkte bara "putta upp" tråden lite och påminna Janne om att hösten är här
Irene |
|
||||
|
||||
Tack för tipset. Måste bara först se hur jag ska göra med andra beställningar, typ tröjor och sådant.
|
|
||||
|
||||
Ok, förstår, tiden räcker sällan inte till för det som ska göras
Men det skulle vara jättekul om det blev av innan sommarens resa till Rhodos Irene |
|
||||
|
||||
Vill bara så här idag på vårdagjämningen flagga för att det snart är dags för den stora reseanstormningen och visst vore det väl rasandes kul med ett resekit! Klisterlappar, bagagetags och kanske en liten kalimerareflex att blänka med under långa, varma, mörka greklandsnätterspromenader... oh vilket långt ord...
Låt 2009 lysa av Kalimeradekaler....please Janne.. |
|
||||
|
||||
OK, det var synd!!
Man måste ju försöka!! Har kollat lagret och tyvärr måste jag konstatera att det som finns kvar där tyvärr inte är kompatibelt med min kropp Lever man efter principen att det är viktigt att hålla skinnet spänt för att bibehålla ungdomen så funkar tyvärr inte linnen i S Dessutom har jag ju både blått & svart linne, såklart och t-shirt Paphianna en duktig och nöjd kund |
|
||||
|
||||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|