![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Viken härlig känsla att vara 33 år och få ha ett riktigt sommarlov! Kan varmt rekomendera alla att börja plugga
![]() Har nu 5 terminer kvar innan jag ska börja ta hand om Sveriges barn som förskollelärare. Man blir inte rik som student vad det gäller pengar men oj vad det fylls på i huvudet! Värt varenda krona som man inte får ut i lön ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Njut av ledigheten...
Sen får du ett grymt skojigt jobb! :-) Enligt mig i alla fall! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja det är för jäkligt med lönen, men ändå kul att trivas på jobbet. Vilken variation, ingen dag är den andra lik
![]() ( har jobbat inom förskolan ett antal år och vet att jag gillar det, för mig blir lönen ett lyft oavsett om den är dålig, jämför med barnskötar/vikarielönen som jag redan har levt på...) |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller med dig litentuva. Helt underbart att börja studera på gamla dar
![]() Det är alltid lite mysigare att åka i lågsäsong, men det är ok ändå, vi får det nog jättebra i Grekland i sommar. //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Man får var glad över att komma iväg över huvud taget men jag håller med dig Gitty, längtar efter Kreta i mitten av September eller maj... Får bli första resan när studierna är klara, eller om man har schema med mkt ledigt i slutet av terminen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart får vi vara glada över att komma iväg
![]() ![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller verkligen med! Jag pluggar också till förskolärare har läst 3 terminer. Igår satt vi med en komplettering av en tenta...Nu är den inlämnat och somamrloet har börjat
![]() ![]() Trevlig sommar |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|