|
||||
|
||||
Japp...då va de gjort
Kom hem för precis en vecka sen och som vanligt har man abstinens och dessutom håller man på att frysa ihjäl Så vad gör man? Jo bokat en ny resa till Platanias den 26/7 Va härligt det ska bli... Ska bara ligga på stranden och läsa böcker och njuta denna resa... Längtar....
Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Japp...då va de gjort
Det är ju det som är så härligt. Att ha en bokad resa att se fram emot. Själv kan jag bara se fram mot NÄR jag ska boka nästa resa. Troligen blir det när höstrusket sätter in...
|
|
|||
|
|||
Underbart! Jag hade inte tänkt att åka till Platanias i år. Gubben min o vår yngsta dotter ville resa någon annanstans. Ok tänkte jag. Låt gå för det i år då.
Det blev Kroatien och vi är nöjda med resan dit. Men nu....jag kunde inte låta bli, när det kom ett mail från Apollo, billiga resor. Tog ett snack med mina två tjejer, 20 år o 17 år. Oh.. jippie, vi har bokat en vecka,flyget lyfter 30 augusti till Platanias. Endast 8600 kr för 3 personer. Jag känner mig såååå nöjd.(Fast egentligen är man inte klok.) // Karin |
|
||||
|
||||
Klart du är klok Visst är det härligt när man hittar billiga resor till sitt favoritresmål Jag fick tyvärr inget bra pris i juli... men det får det vara värt.
Malin |
|
||||
|
||||
Ja då har vi också äntligen bestämt vilken datum vi åker ner igen, 22:a september bär det av. Denna gången kör vi ner och vi stannar till april/maj nästa år!!! Det är knappt så att man tror det.
//June |
|
|||
|
|||
Visst känns det skönt Nilam...men då är Du ju hemma under Bluesfestivalen...vi kanske ses,,,ska ha mitt Kalisperalinne på mig nån kväll,
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||