![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Är det ngn som känner till hotellet Saint Georges på Naxos? Hälsningar Pimpim |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har bott på Saint Georges på Naxos och det rum vi hade var jättelitet, men det var en jättestor altan utanför rummet med utsikt över stranden och havet.. och en vattenkran vid entrédörren där man kunde skölja av sanden från fötterna. Ett enkelt pensionat som är fräscht och helt okey. Jag minns inte vad det kostade mer än att det var lågbudgetpris. Hotellet/pensionatet ligger direkt på stranden..superläge alltså! Jag vet inte hur de andra rummen var, kanske vårt var minst? Värden var iaf mycket trevlig och som många andra pensionatsägare i övärlden så hjälpte han till med bagaget till båten när man skulle vidare. Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Det är små rum på S:t Georges men läget är ju kanon och rent o snyggt. Trevliga ägare i alla fall 2001 då jag var där. Frukost, nja. Finns en supermarket en bit bort som har det mesta och frukost på stranden är inte helt fel. Annars är Argo mycket trevligt.
Uffe |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det låter helt ok även om rummen verkar små. Det viktiga är att det är rent och snyggt och att läget är bra. Frukost får vi äta ute på ngt trevligt cafe. ![]() Hälsningar Pimpim |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|