Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-08, 10:37
lykkeliten lykkeliten är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Hotell igjen

Hei!!
Vi er fire voksne som skal en uke til karpathos i september. Har kun bestilt flyreise, og tenkte å bestille hotellrom utenom.
Vi ønsker et hotell i ok gangavstand til sentrum og til stranda. I tillegg håper vi på terasse med utsikt over havet. Hvis det er pool er det et stort pluss, men ikke en absolutt nødvendighet. Vi ønsker også bosted det det er mulig å lage frokosten selv. Noen som har noen tips å komme med? Vi vil forresten bo i Pigadia.

Vet noen om det er mulig å bestille rom på et hotell som i utgangspunktet har avtale med et reiseselskap, eller har dette hotellet bunnet seg opp mot selskapet det har avtale med?

Hva med å ordne bosted når vi kommer til øya? I september vil det vel være mye ledig? Men uansett fint med tips slik at vi ikke leter helt i blinde.

Vi skal reise sammen med mine svigerforeldre, og de er litt nervøse for å ikke ha ordnet bosted på forhånd.

Tusen takk for alle svar :-)
Svara med citat
Gammal 2008-07-08, 18:35
Karin Ss avatar
Karin S Karin S är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Hotell igjen

Vi var på Karpathos en vecka i september förra året. Vi bodde på Calypso Bay, ett fräscht lägenhetshotell. Vi hade ca 5 minuter att gå till busshållplatsen och även till hamnpromenaden med alla restauranger. Det var ingen pool på hotellet men det ligger precis ovanför stranden så det behövdes inte. Finns några tavernor vid stranden, bl a Limanaki hade väldigt god mat. Ni kan kolla på hotellet på Ving:s hemsida. Var ett lugnt och fint hotell och ändå nära till allt.
Svara med citat
Gammal 2008-07-08, 22:19
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Heisann!
Som du sikkert vet, reiser jeg strax til Karp igjen. Da skal jeg ta og sjekke ut et hotell for deg, det nye hotellet som Mixalis (han som eier Sofia i Amopi) bygger. Det skal visstnok ligge i utkanten av Pigadia. Jeg mener at det er leiligheter.Tror det er ferdig nå, det skulle også være basseng der, men det tror jeg nok ikke er klart før neste år. Der kan dere sikkert få en god pris også, Manolis (Mike`s) og han, er gode venner, og jeg kjenner dem jo godt, så jeg kan godt høre. Hvis du orker å vente til 10.august, da.... Da kommer jeg hjem. Vi ses i september da! Ny ouzo på Mike`s venter, vet du.
Hilsen Margrethe
Svara med citat
Gammal 2008-07-09, 10:44
lykkeliten lykkeliten är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Takk Margrethe!
Selvfølgelig venter jeg til 10. august. Da er det jo ennå over en mnd til vi reiser, så et er ikkeno problem.
Æ glær mæ til september; til ouzo, til sol og varme, til god mat, til karpathos og hellas.
Svara med citat
Gammal 2008-08-24, 11:34
Lelling Lelling är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Hej Pagadiaresenär. Jag kan tipsa dig om ett mycket bra hotell i Pigadie. Det har dock inte köksmöjligheter på rummet utan man går ner i matsalen och äter en internationell frukost. Det brukar ingå i hotellpriset. Vi har i flera år bott på Hotell Atlantis och det ligger 200 m till centrum och ca 100 m till stranden. Med havsutsikt bor man väldgit gott. hälsar Inger
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:12.