|
|||
|
|||
Farmor och barnbarn
Farmor ska åka med barnbarn 6 år, till Platania, hotell Marika Suites i mitten av september. Vet någon om detta hotell är OK? Tar gärna emot tips om vad jag behöver tänka på.
Senast redigerad av frubrink den 2008-07-16 klockan 13:56. |
|
||||
|
||||
Sv: Farmor och barnbarn
Härligt med farmor och barnbarn som åker ner till Kreta! Kommer bli ett trevligt minne för er båda kan jag lova, var själv 6år när det första gången begav sig till Grekland. Även om man inte kommer ihåg så mycket får man mycket berättat och minns på så vis.
Vad ska man tänka på? Ingen lätt fråga. Barnbarnet ditt är ju inte så gammal så solen är ju en sak som man ska passa sig för och använda höga solskydd, beroende på hur känsligt barnet är förstås. På stranden får man ju akta sig för vågorna om de är stora, men antar att ni kommer vara nära varandra så det blir ju inga problem. Se upp för trafiken om kvällarna är ett råd. Att lyssna på ditt barnbarn är nog en väldigt viktig del också så resan blir ett bra minne för båda parter. Tror ni kommer få det hur mysigt som helst på Kreta! |
|
||||
|
||||
Citat:
Stranden är inte så bra strax nedanför hotellet... gå en bit till höger så kommer ni till riktigt bra sandstrand Trevlig resa! Malin |
|
|||
|
|||
Tack alla gulliga som jag får svar av, är jättenöjd.
Farmor |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|