|
||||
|
||||
Vilken dag åker Apolle till Olympos?
Har helt glömt bort trots att vi varit på Karpathos 2 ggr tidigare. Vilka dagar har Apollo utflykt till Olympos?
|
|
||||
|
||||
Sv: Vilken dag åker Apolle till Olympos?
tisdagar va det när jag var där i början på juni
|
|
||||
|
||||
Bukefalos - du kanske har ett särskilt skäl till att du vill åka med Apollo men om inte:
det är billigare - och väldigt enkelt - att åka på egen hand. Det finns bara ett företag som har båt till Diafani + buss till Olympos. Apollos resenärer åker alltså med samma båt och buss som de som tar utflykten på egen hand - men betalar mer för samma utflykt eftersom Apollo också ska tjäna pengar. OM Apollo erbjuder nåt extra i utflykten så hoppas jag att nån som gjort den talar om det här |
|
||||
|
||||
Tack Togepi, Konstantinos kände jag inte till, bara Chrisovalantou.
Om det kostar 23 € på egen hand i år, vet du vad Apollo tar för utflykten? |
|
||||
|
||||
Fick reda på igår att Apollo, inte Apolle, tar 33€ för vuxna till Olympos
|
|
||||
|
||||
De skär emellan med 10€ alltså? Tack för info!
|
|
||||
|
||||
Har nyss kommit hem från ön. Åkte med Apollo till Olympos på grund av att vi hade de som var nya på ön med oss. Att betala 33€ var helt OK i och med att man blev hämtad i närheten av hotellet. Jag måste dock säga att den "ambitiösa" guiden från Apollo hade ingen kunskap att komma med. Hon hade väl läst något A4 papper och redogjorde för detta och var i övrigt klämkäck. Hon gjorde väl så gott hon kunde. Har meddelat Apollo att lite mer kunskap vore på sin plats.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|