|
|||
|
|||
Vilken härlig början på semestern !
Har idag varit och hälsat mitt första barnbarn välkommen till världen
Blir ödmjuk och förundrad över det underverk som sker i en kvinnas kropp! Pojken föddes sent i lördagskväll, skall heta Maximus. Nu kan jag lugnt åka till mitt älskade Naxos på onsdag morgon, skall bli härliga 4 veckor där, men visst kommer det att kännas lättare än vanligt att resa hem och få se hur mycket som hänt med Maximus stolt morfar // Bertil |
|
||||
|
||||
Sv: Vilken härlig början på semestern !
Grattis, det lyser stolthet över ditt inlägg
Trevlig resa! // Helén |
|
||||
|
||||
Gratulerer så mye, det er stort med barnebarn! God tur til Naxos!
Hilsen fra "Moelv" som har 2 barnebarn, venter 1 til i november, og som også reiser onsdag morgen,men til Rhodos. |
|
|||
|
|||
Citat:
majken |
|
||||
|
||||
Det skal vi gjøre, og be om at de spiller "OL floka"
|
|
|||
|
|||
tack för det :-)
Ser verkligen framemot mina veckor på Naxos...hoppas ni för härligt även på Rhodos... och lycka till med Ert 3:je barnbarn. Majken:-----förstår inte ditt inlägg alls......vad har en norsk bar på Rhodos..med mitt6 inlägg att göra ??????????? |
|
|||
|
|||
STORT GRATTIS till första barnbarnet !
Men, Maximus...??? Romerskt namn !!! Har du inte alls lyckats med greklandsindoktrinering av dottern ?! |
|
|||
|
|||
hmmm...avslöjad....men Maximus..har ju en pappa också...men nästa år följer dom med mig till Naxos alla tre...då skall börjas det :-))))
|
|
|||
|
|||
GRATTIS!!
Barnbarn är verkligen underbart! Mitt första barnbarn har just kommit hem från sin första Greklandsresa , 9 månader gammal....Förra gången hon var där låg hon i magen..... Härligt att ens dotter för traditionen vidare! Ha en härlig resa!!! Lissi - mormor |
|
|||
|
|||
Tack...snälla...visst är det härligt. Är hlet övertygad om att jag kan "smittta" av mig av min greklands kärlek...min dotter var första gången i Grekland vid 3 års ålder på Öluff...med oss...och då var det ..."luff"..
sedan blev det nog alla år i Thailand på vinter semestrarna..som gör att hon älskar " thailand"...men fortfarande så kommmoer hon ihåg Anafi och den otroligt jobbiga " åsnestigen" från stranden där. Så nästa år skall dom följa med mig hela familjen till Naxos i september..så jag kan visa dom mitt " paradis " |
|
||||
|
||||
Grattis till barnbarnet. Jag fick mitt första förra året så jag känner igen din glädje. Han åker med till Grekland nu på söndag så vi blir tre generationer som åker iväg.
Eva |
|
||||
|
||||
Jättegrattis till barbarnetLåter härligt att han skall till Grekland nästa år Vårt barnbarn började åka när hon var 1½ och har nu i 12 års ålder varit där minst lika många gånger
Det skall börjas i tid Riitta,mormor |
|
|||
|
|||
Måste Ni be om det? Är det inte standrad att dom spelar den. Eller har det gått så lång tid nu att det spelas annat? Ha en trevlig semester. Själv åker jag till Kreta den 4 sept. |
|
||||
|
||||
Jag tycker att moderator ska flytta inläggen om någon norsk bar till en egen tråd. Blir lite fel i den här tråden.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Om det inte är tillåtet så ber jag dej Bertil om ursäkt. Trodde att man fick göra så. |
|
|||
|
|||
STORT grattis Bertil till lilla barnbarnet! Önskar dig också en riktigt skön semester på Naxos...fyra veckor i paradiset...så härligt!!
Lördag 13/9 åker vi också till Naxos, två mycket efterlängtade veckor!! /Hälsningar Elisa |
|
|||
|
|||
Grattis även från mig. Underbart med barnbarn, det riktigt kniper i hjärteroten. Om 17 dagar åker jag och mitt 6 åriga barnbarn till Kato Stalos, det blir hans första gång utomlands och han tycker det ska bli jättespännande.
Fru Brink |
|
|||
|
|||
nu är väskan packad...:-..snart dusch och sedan iväg till arlanda, sover några timmer på Fly end Rest...otorligt bra "billigt" övernattnings ställe på Sky city.....tidig flyg i morgon bitti 6.00....men vad gör väl det :-)...hoppas hinna med bokat inrikesflyg till Naxos 12.10...annars blir det Blue star på e.m. ...men vad gör väl det...har ju 4 underbara veckor på mig :-)) // stolt morfar Bertil
|
|
||||
|
||||
Grattis morfarn!
Härligt med sådan glädje. Och vilket fint namn sedan, Maximus. Trevlig resa! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|