|
||||
|
||||
En "kul" upptäckt!
Har upptäckt att man på Apollo har manipulerat med vissa priser.
Hör här: Bokade igår en resa till Thassos 2 veckor till ett pris av 5698 sek/pers. I dag var dessa resor slut men en skuggbild av priset fanns som visade ett pris av 8598/pers. om det skulle ha funnits platser kvar, konstigt tycker jag vad tycker ni?Är det möjligen så att de har satt det höga priset för att folk inte ska boka av s.k."spökbokningar" och tro att de kan boka om igen till samma pris och sedan vänta och boka om och om ......igen. Frågan är om detta höga pris verkligen blir så högt eller om det blir samma grundpris igen? Hoppas att någon ifrån Apollo läser detta och har en bra förklaring, för jag vet vad priset var från början. Kramar till alla Kalimeravänner ifrån Kerstin |
|
|||
|
|||
Sv: En "kul" upptäckt!
Var det fr.samma avreseort o samma rumstyp?? Jag har oxå sett detta några ggr,men bara hos Apollo. Undrar också varför,för jag får inte ihop det. För även om resorna är slut så är det bra att man kan se priserna,så jag kan spana inför nästa års resor. Men när priserna inte stämmer,kan de lika bra ta bort "skuggpriserna".
|
|
||||
|
||||
Ja, det låter konstigt... Vem skulle vilja skylta med att man har höga priser...
|
|
||||
|
||||
Jag har ingen aning, men skulle ha tolkat det som att skuggpriset är ursprungspriset som resan kostade från början. Eller vet du att resan haft samma pris som du betalade, ända sedan den släpptes?
|
|
||||
|
||||
Jag vet att det priset jag har betalat är det pris de hade från början, jag har kollat varje dag tills de skulle släppa de första resorna för 2009. Man är ju som en "hök" och vill ha en resa till ett bra pris och precis dit jag vill!
Hoppas bara att det inte dyker upp något bättre alternativ så småningom, jag är inte så pigg på att boka om men risken finns, alla resor har de ju inte lagt ut än! /Kerstin |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|