|
|||
|
|||
Har jag drömt, eller?
Jag har letat och letat, jag tycker mig ha läst om en lekplats i Agia Marina med hoppborg m.m Har jag drömt eller? Jag hittar inte tråden nu är det någon som vet?
Farmor Brink |
|
||||
|
||||
Sv: Har jag drömt, eller?
Hej.
Det finns en lekpark(funpark) i slutet av Agia Marina, höger sida, precis innan man kommer in i Platanias. Den ä ganska nyrenoverad. //June |
|
|||
|
|||
Tack snälla Jesper kommer bli jätteglad och jag med när han har något att göra förutom att bada. Sista dagen på jobbet och hela 4 veckors semester framför mig varav 1 vecka på Kreta, det känns bara så bra jag skulle kunna ställa mig och dansa banana på gatan utanför kontoret. //Fru Brink
|
|
||||
|
||||
Har för mig att du ska bo på Sea side...? Var beredd på att det är ganska långt (ca 2 km) till Fun Park därifrån. Eller långt om man är liten kanske... Det finns minigolf på närmare håll om han gillar det.
Malin |
|
|||
|
|||
Det finns även en liten lekplats med hoppborg och klätterlabyrinter m.m på en utebar/servering med storbildstv brevid Hotell Blue Sky i Agia Marina. Där betalar man en viss summa och barnet får göra allt i en viss tid har jag för mig att det var.
|
|
|||
|
|||
Sv: Har jag drömt, nu åker vi!!!
Tack, jag ska försöka hitta, det går nog bra. I morgon bär det av, det ska bli toppen härligt. Må så gott alla, det ska vi göra.
Farmor och Jesper |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|