|
||||
|
||||
Testbild från Trollhättan
Hej på er. Har börjat lägga bilder på Phb, vill bara lägga ut en bild och se om det funkar som jag vill.
Irene |
|
||||
|
||||
Sv: Testbild från Trollhättan
Det ville inte funka, försöker igen.
|
|
||||
|
||||
Nu då.
Skam den som ger sig |
|
||||
|
||||
Vad roligt att du också börjar lägga in bilder i forumet! Och vad fint det är där vid vattnet!
Det vore jättebra om du förminskar bilderna innan du lägger in dem så de ryms på skärmen för oss som inte har så stor skärm, och tar mindre tid för dem som har långsam uppkoppling. |
|
||||
|
||||
Hej och tack för kommentaren.
Jo jag såg att den var lite stor, men alla barn i början heter det ju visste inte hur stor den blev innan jag la ut den. Kommer att använda denna tråd för att testa mig fram så det blir bra. Irene |
|
||||
|
||||
Testar med en bild som jag förminskat.
hoppas den blev mindre o att den syns som den ska. |
|
||||
|
||||
Inte tillräckligt liten ännu, ska greja lite mer med den.
Irene |
|
||||
|
||||
Nu ska vi se, förminskat den ännu mer.
Den här lille gynnaren skrämde nästan livet ur mig. Jag öppnade källardörren på jobbet o den här landade på min fot utan att jag såg den först. Irene |
|
||||
|
||||
Jag kör vidare med tema Trollhättan...
/Marco |
|
||||
|
||||
Hej på dig.
Ja du är ju också från Trollhättan så vi kan väl fortsätta här |
|
||||
|
||||
Härliga bilder från min jobbar-stad .
På onsdag dax att åka dit igen, efter nästan 3 veckors ledighet . Barbro |
|
||||
|
||||
http://www.kalimera.nu/forums/pictur...&pictureid=379
Passar på att använda en gammal tråd eftersom det handlar om en bild från Trollhättan: Vad är detta för en fågel? Huvudet liknar en Gräsand, men resten dåå? Den är större än en and, skimrar i grönt på hela kroppen, men inte lika mycket som på huvudet. Kan INGET om sjöfåglar, men tycker denna var fin. Tacksam för svar. Irene |
|
||||
|
||||
Ser ut som en typisk Skoftebybo! Skojar bara, är fotot taget på Spikön?
/Marco |
|
||||
|
||||
Ja, det är är taget på spekön. Får passa på att använda denna oas nu innan en tokig holländare får tillåtelse att bygga en stor konferensanläggning där
Jag visste inte att skoftebybor ser sådana ut |
|
||||
|
||||
Sv: Testbild från Trollhättan OT
Om man byter plats på fågelns kroppsfärg och sätter den på huvudet på en människa, så stämmer det överens med den enda jag känner från Skoftebyn
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Kan vara en "bastard" mellan gräsand och nån annan and. Eller nån parkfågel inplanterad från fjärran länder. Hälsar mäster-ornitologen TobbeS . Lars |
|
||||
|
||||
Tack för svar, det var just en bastard jag tänkte på när jag såg den. Ja den är mörkgrön, nästan svart, metallicglänsande över hela kroppen. Ska ner nån dag igen och se om den är kvar, ska ta bättre bilder på den då och höra mig för hos någon som kan det där med sjöfågel.
Irene |
|
||||
|
||||
Citat:
Barbro |
|
||||
|
||||
Jo, jag läste detta. Vänersborgarna är avundsjuka på oss Trollhättebor som har ett sånt fint ställe som Spekön, dom får ju bara ett stort "skrytbygge" som bara en liten del av befolkningen vill ha
|
|
||||
|
||||
Citat:
Här i Norrköping finns ett par vita änder... jo faktiskt änder. Och det är INTE albinos. Och de tycks trivas bra med livet i and(e)världen bland de normalfärgade kompisarna... Monica S |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|