![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns det någon med erfarenhet från hotellet Sotiris i Svoronata? Eller kanske du varit 2008 i närheten? Jag är nyfiken på hur litet utbudet av tavernor och hotellrestauranger är i området. Har tänkt åka dit i juni men ha hyrbil för utflykter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Eva! Svoronata är en liten by alldeles på sidan om flygplatsen, jag har själv aldrig bot i byn men passerat den rätt många gånger. Det är inte något större utbud på tavernor och resturanger utan helt enkelt ett lungt ställe.
Hälsningar PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skulle också gärna vilja veta lite mer om Svoronata. Har just bokat in oss en vecka 11 juli. Fanns knappt något annat ledigt. Lyckades inte få ens två veckor. Ska bo på Sotiris hotel.
Hur störande är egentligen flygtrafiken. Marga |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det verkar inte vara många svenskar som bott på Sotiris i Svoronata tidigare, vilket inte är så konstigt eftersom det inte funnits tidigare år i det svenska charterutbudet. Via Google kan man hitta en del t ex hotellets egen hemsida samt omdömmen skrivna av ffa britter. Om inte förr så kan jag förhoppningsvis berätta mer i slutet av juni när jag varit där. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|