|
|||
|
|||
Apollo like bra som de andre?
Hei!
Vi har flere ganger reist til Kreta og Rhodos med Ving, og har vært veldig fornøyde med dem. Både når det gjelder service, fly og bosted. Apollo har jo reiser til mange flere øyer. Det jeg lurer på er om dere som har reist med Apollo har vært fornøyde. Bruker de gamlere fly (har jeg hørt)? Har dere vært fornøyde med hotellet? (Har lest en plass at de kjøper opp leiligheter med dårligere beliggenhet i hotellet)?? Ser også at endel hoteller som også Startour/Fritidsresor har, av en eller annen grunn får flere stjerner hos Apollo (samme hotellet). Har aldri reist med Apollo, lurer på andres erfaringer med selskapet. |
|
||||
|
||||
Sv: Apollo like bra som de andre?
Jag åkte många gånger med Apollo och kan inte klaga på deras hotell och jag var alltid nöjd. De är också ganska billiga. Airtours har också resor till Grekland och deras hoteller är också mycket bra och ännu mer billiga. Jag var mycket nöjd när jag åkte med Airtours.
Enigma |
|
||||
|
||||
Jag reser för det mesta med Apollo och har hittils varit nöjd med mina resor.
Mvh Ann |
|
||||
|
||||
Vi har reist med Apollo mange ganger, og har vært fornøyd bortsett fra en gang på Teneriffe, der var alt feil med hotellet
Har også reist med både Ving, Startour (Fritidsresor), Saga Solreiser og Tjæreborg da de hadde reiser fra Norge, ser ingen vesentlig forskjeller på reiseselskapene. |
|
||||
|
||||
Apollo har ofta lika bra eller bättre läge på sina hotel tycker jag.
Bokar man hotel som är något dyrare tycker jag att Apollo har väldigt bra boende. Varning för att resa lågbudget eller restresa med Apollo. Då får man verkligen vad man betalar för. Tycker inte heller att det så jättestora skillnader mellan ving, Apollo, FalkLauritzen och Fritidsresor. Väljer man dyra hotel så tycker jag man får mest på Apollo. Väljer man billigaste alternativen tycker jag Apollo är sämst. |
|
||||
|
||||
De gånger jag har rest med Apollo har jag varit nöjd. Jag har alltid bokat ett förbestämt hotell och det har stämt väldigt bra med det som utlovas enligt katalogen.
Jag kan absolut rekommendera Apollo! Helena S |
|
|||
|
|||
Instämmer med övriga inlägg, har rest väldigt många gånger med Apollo till Grekland (även med andra resebolag), hotellen har varit som utlovat i katalogen. Kan varmt rekommendera Apollo, är mycket nöjd med dem!
/Hälsn Hestia. |
|
||||
|
||||
Hej!
kan bara hålla med övriga som svarat på inlägget, har rest med Apollo flera gånger inte bara till Grekland utan även till andra resmål och aldrig blivit besviken. Och vad gäller flyget, så har Novair som man oftast flyger med, väldigt fräscha flygplan. Man har också en ganska ny flygplansflotta, planen är endast några år gamla. /HansL |
|
|||
|
|||
De gånger vi rest med charter till Grekland har vi de allra flesta gånger rest med Apollo och vi har fått det vi bokat alltså precis det vi köpt och allt har stämt bra med kataloguppgifterna. De gånger som som vi fått ändrat boende så har det aviserats i god tid innan avresa och vi har då på Apollos bekostnad blivit uppgraderade till bättre hotell. En gång blev hemresan uppskjuten men vi fick väldigt bra service och omhändertagande under tiden på annat hotell och dessutom bra ersättning i efterhand. Jag har nog gillat Apollo bäst av arrangörerna.
Lissi |
|
||||
|
||||
Har också varit nöjd med Apollo som vi har åkt mycket med. Jag tycker inte att det är någon större skillnad mellan de olika bolagen: Apollo, Fritte, Airtours eller Ving. Brukar välja de som ligger bäst i pris dit vi vill.
|
|
|||
|
|||
Vi har också väldigt bra erfarenhet av Apollo. Vi har även rest med Fritids (dyra men inte bättre), Ving och Airtours. Ingen väsentlig skillnad. Mycket beror på just den personal som är på resmålet inte vilket bolag det är om man nu skulle ha behov av någon service.
Vi var utan bagage en hel vecka för flera år sedan på en resa till Naxos, reste då med Fritids, mycket dålig service nästan pust och stön när vi frågade om något bagage dykt upp. Förra året, på Skopelos blev makens väska 48 timmar sen, åkte då med Airtours och fick mycket bra bemötande. Det spelar inte vilken researrangör det är. Vi väljer efter resmål, flygavgång och pris. Carina |
|
||||
|
||||
Enligt min uppfattning är Apollos flygbolag mycket uppdaterat när det gäller maskiner. Har ett flertal ggr åkt helt nya plan både till Grekland o Thailand.
Vad det gäller Apollo visavi andra arrangörer så har Apollo skött sig bra enligt mitt förmenande. / JoLo |
|
|||
|
|||
Takk for alle svar Det høres ut som om vi trygt kan velge Apollo.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|