|
||||
|
||||
Fynd på Apollo i dag !
Apollo firar Greklands nationaldag.
Kom in till vår butik i dag så får du 1000:- rabatt per person +chansen att vinna mat eller transwer för hela resessällskapet. Det få jag säga att det var ett fynd. Tummen upp för Apollo. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Sv: Fynd på Apollo i dag !
Vilken butik pratar du om?
Eva |
|
|||
|
|||
Gissar att det är Apollo´s resebutiker..Har för mig att jag läste nåt om det..
|
|
||||
|
||||
Fick just besked i stan att det inte gäller deras ombud.
Jag var in i stan idag till våran resebutik. Uffe |
|
||||
|
||||
Citat:
Har Apollo egna butiker som Ving hade förr? Finns nog inte här i Norrland. Eva |
|
||||
|
||||
Jag fick ett mail från Apolli i går kväll. Innebörden var att man idag, den 25 Mars , till ära av den Grekiska nationaldagen sänker sina priser på vissa valda objekt. Detta skulle gälla vid såväl nätbokning som i partnerbutiker av typ Ticket som säljer Apollos resor.
Arne |
|
||||
|
||||
Din närmsta Apollo butik skulle vara då
Stockholm Göteborg Malmö Linköping Luleå Växjö Helisinborg Ni kan ju anmäla er till Apollos nyhetsbrev så får ni fina erbjudande och spännande nyheter vet ja. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Alla Apollos resebutiker.
Citat:
Citat:
Citat:
Bra förslåg! Det gjorde jag länge sedan. |
|
||||
|
||||
Ja inte åker man till Luleå för att boka en resa. Det är 28-30 mil dit. Apollos nyhetsbrev har jag anmält mig till flera gånger. Kommer några gånger och sen upphör det.
Eva |
|
||||
|
||||
Tack Eva
Vi har Resesäljarna här i stan och de var väldigt kallsinniga till denna drive. Gällde bara i Luleå á riksfärdtjänst 125.- per resa så redan där for 250.- Sverige är stort. Uffe |
|
||||
|
||||
Citat:
På fredag finns en chans till bokning via webben: Dagens greklandsklipp på apollo.se Har du inte möjlighet att ta dig till en Apollobutik denna dag kan kan du ändå fynda greklandsresan. Måndag-fredag under vecka 13 hittar du ett nytt klipp till några av våra favoritöar som t ex Kreta, Rhodos, Thassos, Lefkas och Korfu. Håll dig uppdaterad! Fanns resor till Lefkas Hotel Elati 25/5 1 vecka för 2798:- eller 1/6 Apollo Club Captain Stavros för 2998:- Lena |
|
||||
|
||||
Lycka till alla som ej har bokat er semester.
Rätt skönt att resan blev fixat redan i Januari. Har 144 dagar kvar till Skopelos. Birgitta63 |
|
|||
|
|||
Jag har ju tänkt bjuda mamma på en Greklandsresa nu när hon fyller 70. Men här i Norge får vi aldrig 500:- i internetrabatt eller 1000:- för de firar nationaldagen Lite irriterande....
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Enigma |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
.... men det kanske finns andra som vill åka dit?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Säkert är det så. Synd att rean sällan är dit man vill.
Eva |
|
|||
|
|||
Kanske är det så att rean gäller orter de har svårt att få bra beläggning på ?
Hasse |
|
|||
|
|||
Vi bokade 2 resor igår på rean, 1.000 kr rabatt/pers, sedan fick man en skraplott där, vi skrapade fram och vann så transfern ingår (150 kr/pers).
Återstår nu bara o bestämma vilken av resorna vi ska "ta"... Vi bokade i Göteborg. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|