![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Jag kommer förmodligen vara i Grekland när finalen av Eurovision song contest går av stapeln den 16 Maj. Eftersom jag är en stor fan av detta spektakel undrar jag hur stort detta är i Grekland, om de visar tävlingen ute på barerna. Undrar också, om nu Malena går till final om man via en svensk mobiltelefon i Grekland kan rösta på det svenska bidraget. Vanligtvis brukar jag inte rösta, men det skulle vara kul att veta om det går. //Ingela |
|
|||
|
|||
![]()
Det er STORT i Hellas!!! Du får helt sikkert sett finalen. Om du kan stemme vet jeg ikke, side du har svensk landsnummer, men du får kjøpe deg et gresk sim-kort, det kan du til og med kjøpe i kioskene (pay as you go).
Og den norske sangen er favoritt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När du skriver STORT med stora bokstäver antar jag att det är väldigt STORT
![]() ![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var på Kreta den gången Helena Paparizou vann med "My Number One". Hysterin INNAN förvånade mig, när hon väl vunnit gick hela Platanias fullständigt bananas. Det var VM-94-stämning över hela stan resten av veckan. Då trodde jag att jag sett allt.
Tills Liverpool vann över Milan i Champions League-finalen fyra dar senare och engelsmännen tog över firandet... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Laste reglerna pa eurovision sajten och
man kan maximalt rosta 20 ganger (fran ett telefonnummer). Latt som en platt 10x pa Malena ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag håller med dig. Hörde den på youtube i dag och den var inte dålig. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det där förmodligen Grekland blev inte av i Maj, det blev en liten alpby i Österike istället. Hoppas intresset för festivalen är stort där också. Grekland blir det två veckor i Augusti istället
![]() //Ingela |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|