|
|||
|
|||
Nea Skioni
Noen som har bodd i Nea Skioni og kan si litt om stedet
|
|
||||
|
||||
Sv: Nea Skioni
Jeg har aldri bodd i Nea Skioni, men besøkte stedet for noen år siden da vi var på Kassandra og bodde i Hanioti. Og for å være ærlig angret vi på at vi ikke hadde satset på Nea Skioni, som virket som en utrolig trivelig plass. Liten og fredelig by, så det er nok først og fremst stedet for ro og avslapping. En meget god taverna der vi satt helt nede på stranden. Mer vet jeg ikke.
|
|
|||
|
|||
Takk for svaret. Et lite innblikk fikk jeg da. Vi har sett både på Nea Skioni og Athytos, så...... Hvordan er veiene/avstandene rundt? Vi bruker å kjøre moped når vi er på ferie, men liker ikke mye trafikk/store veier.
|
|
||||
|
||||
Vi leide bil et par dager, og hadde fine turer rundt på Kassandra, og inne på "fastlandet" opp til Polygiros. Lite trafikk, og bra veier. Men hvis dere ikke liker tett trafikk, så bli ikke fristet til å kjøre inn til Thessaloniki selv!
Nea Moudania, ikke langt fra der halvøya begynner, var en trivelig liten by, som også hadde et OK gatemarked den dagen vi var der. Kan anbefales, men jeg husker ikke navn på tavernaer eller så mange andre detaljer. Jeg har forresten hørt mye bra om Athytos også, så jeg tror det er gode muligheter for å bli fornøyd uansett hvilket sted dere velger. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|